@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skulle gå en sväng på stan och köpa batterier och låna en bok. Men den batterisorten jag skulle ha var slut och min bok fanns inte inne. Dessutom hade jag glömt plånboken hemma xD Fail!
23 jun, 2014 15:38 |
|
Måntass
Elev |
23 jun, 2014 15:47 |
|
Siriusis
Elev |
"Asså sandra du är såååå hufflepuff"
ööööööööööhhhh tack? Hai 23 jun, 2014 15:50 |
|
Borttagen
|
♥33333 23 jun, 2014 16:07 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Borttagen: ♥33333 ASSÅ AWW älskar både ed och clara Hai 23 jun, 2014 16:09 |
|
Anna-chan
Elev |
23 jun, 2014 16:09 |
|
Borttagen
|
Jag med!!
23 jun, 2014 16:10 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Consectetuer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av yerAwizardThea: Samma här, när jag hörde en av deras låtar första gången, hah Skrivet av Consectetuer: Det värsta är ju att jag inte var så insatt i 5sos då jag såg dem. Sen stod jag där och halvgrät bcuz 5sos ♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av yerAwizardThea: Jag hade suttit och gråtit som ett litet barn, lol (vilket jag för övrigt kommer göra när jag lyssnar på albumet omg) Skrivet av Borttagen: Jag hörde den live and I died a little bit inside c: Skrivet av Consectetuer: Jag med! Skulle vara så dksfdfijggfbuihnj!!!!! (jag beskriver saker bra, I know) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Ja alltså Calum ♥3333 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Jag vet herregud det är så perfekt Amnesia av 5sos tar kål på mig. Gråter nästan omg it is so sad and Calum's voice is like perfect for the song. Den är så perfekt Vill höra den live ♥3333 Same here. Kan förstå att du dog på insidan o: Samma här haha. Inte för att jag grät när jag hörde dem för första gången, utan mer nu när jag dör över dem haha Jag såg dem live på One Directions konsert, men då var jag typ inget fan, hade väl hört en låt eller så, men efter lyssnade jag på dem och asdfghjkladjalskdj de är så underbara och omg önskar att jag börjat lyssna på dem tidigare :c ♥♥♥ ;;
23 jun, 2014 16:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Har aldrig sett dem live men SAME hur överlevde jag ens utan dem?Skrivet av Consectetuer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av yerAwizardThea: Samma här, när jag hörde en av deras låtar första gången, hah Skrivet av Consectetuer: Det värsta är ju att jag inte var så insatt i 5sos då jag såg dem. Sen stod jag där och halvgrät bcuz 5sos ♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av yerAwizardThea: Jag hade suttit och gråtit som ett litet barn, lol (vilket jag för övrigt kommer göra när jag lyssnar på albumet omg) Skrivet av Borttagen: Jag hörde den live and I died a little bit inside c: Skrivet av Consectetuer: Jag med! Skulle vara så dksfdfijggfbuihnj!!!!! (jag beskriver saker bra, I know) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Ja alltså Calum ♥3333 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Jag vet herregud det är så perfekt Amnesia av 5sos tar kål på mig. Gråter nästan omg it is so sad and Calum's voice is like perfect for the song. Den är så perfekt Vill höra den live ♥3333 Same here. Kan förstå att du dog på insidan o: Samma här haha. Inte för att jag grät när jag hörde dem för första gången, utan mer nu när jag dör över dem haha Jag såg dem live på One Directions konsert, men då var jag typ inget fan, hade väl hört en låt eller så, men efter lyssnade jag på dem och asdfghjkladjalskdj de är så underbara och omg önskar att jag börjat lyssna på dem tidigare :c ♥♥♥ 23 jun, 2014 16:13 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Har aldrig sett dem live men SAME hur överlevde jag ens utan dem? Skrivet av Consectetuer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av yerAwizardThea: Samma här, när jag hörde en av deras låtar första gången, hah Skrivet av Consectetuer: Det värsta är ju att jag inte var så insatt i 5sos då jag såg dem. Sen stod jag där och halvgrät bcuz 5sos ♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av yerAwizardThea: Jag hade suttit och gråtit som ett litet barn, lol (vilket jag för övrigt kommer göra när jag lyssnar på albumet omg) Skrivet av Borttagen: Jag hörde den live and I died a little bit inside c: Skrivet av Consectetuer: Jag med! Skulle vara så dksfdfijggfbuihnj!!!!! (jag beskriver saker bra, I know) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Ja alltså Calum ♥3333 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Jag vet herregud det är så perfekt Amnesia av 5sos tar kål på mig. Gråter nästan omg it is so sad and Calum's voice is like perfect for the song. Den är så perfekt Vill höra den live ♥3333 Same here. Kan förstå att du dog på insidan o: Samma här haha. Inte för att jag grät när jag hörde dem för första gången, utan mer nu när jag dör över dem haha Jag såg dem live på One Directions konsert, men då var jag typ inget fan, hade väl hört en låt eller så, men efter lyssnade jag på dem och asdfghjkladjalskdj de är så underbara och omg önskar att jag börjat lyssna på dem tidigare :c ♥♥♥ ELLER HUR. Kan inte vänta på albumet och det är så snart och omggg *u* ;;
23 jun, 2014 16:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen