@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Jag hade suttit och gråtit som ett litet barn, lol (vilket jag för övrigt kommer göra när jag lyssnar på albumet omg)Skrivet av Borttagen: Jag hörde den live and I died a little bit inside c: Skrivet av Consectetuer: Jag med! Skulle vara så dksfdfijggfbuihnj!!!!! (jag beskriver saker bra, I know) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Ja alltså Calum ♥3333 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Jag vet herregud det är så perfekt Amnesia av 5sos tar kål på mig. Gråter nästan omg it is so sad and Calum's voice is like perfect for the song. Den är så perfekt Vill höra den live ♥3333 23 jun, 2014 15:03 |
|
Consectetuer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av yerAwizardThea: Jag hade suttit och gråtit som ett litet barn, lol (vilket jag för övrigt kommer göra när jag lyssnar på albumet omg) Skrivet av Borttagen: Jag hörde den live and I died a little bit inside c: Skrivet av Consectetuer: Jag med! Skulle vara så dksfdfijggfbuihnj!!!!! (jag beskriver saker bra, I know) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Ja alltså Calum ♥3333 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Jag vet herregud det är så perfekt Amnesia av 5sos tar kål på mig. Gråter nästan omg it is so sad and Calum's voice is like perfect for the song. Den är så perfekt Vill höra den live ♥3333 Same here. Kan förstå att du dog på insidan o: 23 jun, 2014 15:08 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Consectetuer: Det värsta är ju att jag inte var så insatt i 5sos då jag såg dem. Sen stod jag där och halvgrät bcuz 5sos ♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av yerAwizardThea: Jag hade suttit och gråtit som ett litet barn, lol (vilket jag för övrigt kommer göra när jag lyssnar på albumet omg) Skrivet av Borttagen: Jag hörde den live and I died a little bit inside c: Skrivet av Consectetuer: Jag med! Skulle vara så dksfdfijggfbuihnj!!!!! (jag beskriver saker bra, I know) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Ja alltså Calum ♥3333 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Jag vet herregud det är så perfekt Amnesia av 5sos tar kål på mig. Gråter nästan omg it is so sad and Calum's voice is like perfect for the song. Den är så perfekt Vill höra den live ♥3333 Same here. Kan förstå att du dog på insidan o:
23 jun, 2014 15:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Samma här, när jag hörde en av deras låtar första gången, hahSkrivet av Consectetuer: Det värsta är ju att jag inte var så insatt i 5sos då jag såg dem. Sen stod jag där och halvgrät bcuz 5sos ♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av yerAwizardThea: Jag hade suttit och gråtit som ett litet barn, lol (vilket jag för övrigt kommer göra när jag lyssnar på albumet omg) Skrivet av Borttagen: Jag hörde den live and I died a little bit inside c: Skrivet av Consectetuer: Jag med! Skulle vara så dksfdfijggfbuihnj!!!!! (jag beskriver saker bra, I know) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Ja alltså Calum ♥3333 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Jag vet herregud det är så perfekt Amnesia av 5sos tar kål på mig. Gråter nästan omg it is so sad and Calum's voice is like perfect for the song. Den är så perfekt Vill höra den live ♥3333 Same here. Kan förstå att du dog på insidan o: 23 jun, 2014 15:12 |
|
SevLoveer
Elev |
Var på en fin dejt igår ♥ Först åt vi mat på donken(romantiskt) och sedan gick vi till bion och kollade på The Fault In Our Stars ♥
23 jun, 2014 15:13 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nu sitter jag här och dampar deras musik c:Skrivet av yerAwizardThea: Samma här, när jag hörde en av deras låtar första gången, hah Skrivet av Consectetuer: Det värsta är ju att jag inte var så insatt i 5sos då jag såg dem. Sen stod jag där och halvgrät bcuz 5sos ♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av yerAwizardThea: Jag hade suttit och gråtit som ett litet barn, lol (vilket jag för övrigt kommer göra när jag lyssnar på albumet omg) Skrivet av Borttagen: Jag hörde den live and I died a little bit inside c: Skrivet av Consectetuer: Jag med! Skulle vara så dksfdfijggfbuihnj!!!!! (jag beskriver saker bra, I know) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Ja alltså Calum ♥3333 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Jag vet herregud det är så perfekt Amnesia av 5sos tar kål på mig. Gråter nästan omg it is so sad and Calum's voice is like perfect for the song. Den är så perfekt Vill höra den live ♥3333 Same here. Kan förstå att du dog på insidan o:
23 jun, 2014 15:14 |
|
Consectetuer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av yerAwizardThea: Samma här, när jag hörde en av deras låtar första gången, hah Skrivet av Consectetuer: Det värsta är ju att jag inte var så insatt i 5sos då jag såg dem. Sen stod jag där och halvgrät bcuz 5sos ♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av yerAwizardThea: Jag hade suttit och gråtit som ett litet barn, lol (vilket jag för övrigt kommer göra när jag lyssnar på albumet omg) Skrivet av Borttagen: Jag hörde den live and I died a little bit inside c: Skrivet av Consectetuer: Jag med! Skulle vara så dksfdfijggfbuihnj!!!!! (jag beskriver saker bra, I know) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Ja alltså Calum ♥3333 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Jag vet herregud det är så perfekt Amnesia av 5sos tar kål på mig. Gråter nästan omg it is so sad and Calum's voice is like perfect for the song. Den är så perfekt Vill höra den live ♥3333 Same here. Kan förstå att du dog på insidan o: Samma här haha. Inte för att jag grät när jag hörde dem för första gången, utan mer nu när jag dör över dem haha 23 jun, 2014 15:17 |
|
Siriusis
Elev |
23 jun, 2014 15:21 |
|
Borttagen
|
Usch va äckligt xD Skulle aldrig röra den där rullen haha
23 jun, 2014 15:30 |
|
cikki
Elev |
Är hemma efter att ha besökt min mormors mor som är 98 år gammal. Hon hör knappt och är blind på ena ögat, men hon är snäll och bjöd oss på choklad.
Jag undrar om det blir en nästa gång vi ser henne varje gång vi åker därifrån. 23 jun, 2014 15:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen