@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Om det är MultiCon nästa år så kommer jag nog att få gå, ifall någon är intresserad.
23 jun, 2014 14:12 |
|
Siriusis
Elev |
"I did my best, it wasn't much
I couldn't feel, so I tried to touch I've told the truth, I didn't come to fool you And even though it all went wrong I'll stand before the Lord of Song With nothing on my tongue but Hallelujah" Hai 23 jun, 2014 14:15 |
|
yerAwizardThea
Elev |
23 jun, 2014 14:29 |
|
Consectetuer
Elev |
Amnesia av 5sos tar kål på mig. Gråter nästan omg
23 jun, 2014 14:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Consectetuer: Jag vet herregud det är så perfektAmnesia av 5sos tar kål på mig. Gråter nästan omg 23 jun, 2014 14:48 |
|
Consectetuer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Jag vet herregud det är så perfekt Amnesia av 5sos tar kål på mig. Gråter nästan omg it is so sad and Calum's voice is like perfect for the song. Den är så perfekt 23 jun, 2014 14:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Consectetuer: Ja alltså Calum ♥3333Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Jag vet herregud det är så perfekt Amnesia av 5sos tar kål på mig. Gråter nästan omg it is so sad and Calum's voice is like perfect for the song. Den är så perfekt 23 jun, 2014 14:51 |
|
Consectetuer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Ja alltså Calum ♥3333 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Jag vet herregud det är så perfekt Amnesia av 5sos tar kål på mig. Gråter nästan omg it is so sad and Calum's voice is like perfect for the song. Den är så perfekt Vill höra den live ♥3333 23 jun, 2014 14:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Consectetuer: Jag med! Skulle vara så dksfdfijggfbuihnj!!!!! (jag beskriver saker bra, I know)Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Ja alltså Calum ♥3333 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Jag vet herregud det är så perfekt Amnesia av 5sos tar kål på mig. Gråter nästan omg it is so sad and Calum's voice is like perfect for the song. Den är så perfekt Vill höra den live ♥3333 23 jun, 2014 14:56 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag hörde den live and I died a little bit inside c:Skrivet av Consectetuer: Jag med! Skulle vara så dksfdfijggfbuihnj!!!!! (jag beskriver saker bra, I know) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Ja alltså Calum ♥3333 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Jag vet herregud det är så perfekt Amnesia av 5sos tar kål på mig. Gråter nästan omg it is so sad and Calum's voice is like perfect for the song. Den är så perfekt Vill höra den live ♥3333
23 jun, 2014 14:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen