@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Idag på jobbet intervjuade jag en man som sa att han var ruinturist. Har aldrig hört om det förr. Senare efter jobbet så loggade jag in på facebook och en av mina Facebook-vänner hade postat en länk med foton från övergivna byggnader runt om i Europa! Vilket sammanträffande! Så nu sitter jag och kollar på ruiner mm och är jättefascinerad.
22 jun, 2014 21:55 |
|
LolFeelings
Elev |
22 jun, 2014 21:57 |
|
Kintsugi
Prefekt |
8 avsnitt av SUITS, 2h läsning, storrensning i stor-garderoben, gardroben, byrån och i rummet i allmänhet.
Imorgon tränar jag oavsett vad förkylningen har att säga. Blir så förbannat rastlös, är frustrerad, arg och mår dåligt av att inte ha kunnat träna ens en fjärdedel av vad jag brukar göra i två veckors tid. gaaaah!!! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 jun, 2014 22:02 |
|
EmahS
Elev |
Min plan för sommaren var: sommarlov och flytt till Stockholm i höst.
Ändrade planer: Imorgon börjar jag jobba kl. 7 på ett jobb jag inte ens sökt. Ska måla alla 9 valstugorna... Och sen funderar jag på att söka jobb hemma, jobba typ 6-12 månader och spara pengar och sen dra till antingen Nya Zeeland eller Australien. Det här har hänt på 1 vecka
22 jun, 2014 22:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Samma tanke Wooooaaaaah, sida 17000. That is insaaaneee!! 22 jun, 2014 22:27 |
|
erik potter123
Elev |
omg ed sheeran
Spoiler:
Tryck här för att visa! 22 jun, 2014 22:32 |
|
Balder
Elev |
Ska kidnappa Ansel och Shailene tillsammans med Hemliga Ylvali. Önska oss lycka till!
22 jun, 2014 23:14 |
|
Hemliga Ylvali
Elev |
Skrivet av Balder: Du, vi behöver inget "lycka till". Det här kommer att gå galant!Ska kidnappa Ansel och Shailene tillsammans med Hemliga Ylvali. Önska oss lycka till! 22 jun, 2014 23:26 |
|
trolltand
Elev |
Jag har inte rollat på typ åtta år eller något sådant. Är lite sugen nu, men vet inte om jag vågar. Senast jag startade ett roll här vart jag totaldissad.
It's gonna be fun on a bun - in space!
22 jun, 2014 23:41 |
|
Obliviate_
Elev |
la just om sambons operationssår... not my proudest moment.
23 jun, 2014 00:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen