Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16992 16993 16994 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Idag på jobbet intervjuade jag en man som sa att han var ruinturist. Har aldrig hört om det förr. Senare efter jobbet så loggade jag in på facebook och en av mina Facebook-vänner hade postat en länk med foton från övergivna byggnader runt om i Europa! Vilket sammanträffande! Så nu sitter jag och kollar på ruiner mm och är jättefascinerad.

22 jun, 2014 21:55

LolFeelings
Elev

Avatar


Wooooaaaaah, sida 17000. That is insaaaneee!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

22 jun, 2014 21:57

Kintsugi
Prefekt

Avatar


8 avsnitt av SUITS, 2h läsning, storrensning i stor-garderoben, gardroben, byrån och i rummet i allmänhet.

Imorgon tränar jag oavsett vad förkylningen har att säga. Blir så förbannat rastlös, är frustrerad, arg och mår dåligt av att inte ha kunnat träna ens en fjärdedel av vad jag brukar göra i två veckors tid. gaaaah!!!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

22 jun, 2014 22:02

EmahS
Elev

Avatar


Min plan för sommaren var: sommarlov och flytt till Stockholm i höst.
Ändrade planer: Imorgon börjar jag jobba kl. 7 på ett jobb jag inte ens sökt. Ska måla alla 9 valstugorna...
Och sen funderar jag på att söka jobb hemma, jobba typ 6-12 månader och spara pengar och sen dra till antingen Nya Zeeland eller Australien.
Det här har hänt på 1 vecka

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

22 jun, 2014 22:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Wooooaaaaah, sida 17000. That is insaaaneee!!
Samma tanke Såg just att denna tråd ha 17000 sidor

22 jun, 2014 22:27

erik potter123
Elev

Avatar


omg ed sheeran bäst

Spoiler:
Tryck här för att visa! Jag har fortfarande stor betydelse i ni-vet-vad

22 jun, 2014 22:32

Balder
Elev

Avatar


Ska kidnappa Ansel och Shailene tillsammans med Hemliga Ylvali. Önska oss lycka till!

22 jun, 2014 23:14

Hemliga Ylvali
Elev

Avatar


Skrivet av Balder:
Ska kidnappa Ansel och Shailene tillsammans med Hemliga Ylvali. Önska oss lycka till!
Du, vi behöver inget "lycka till". Det här kommer att gå galant!

22 jun, 2014 23:26

trolltand
Elev

Avatar


Jag har inte rollat på typ åtta år eller något sådant. Är lite sugen nu, men vet inte om jag vågar. Senast jag startade ett roll här vart jag totaldissad.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FDIPSSOn.gif It's gonna be fun on a bun - in space!

22 jun, 2014 23:41

Obliviate_
Elev

Avatar


la just om sambons operationssår... not my proudest moment.

23 jun, 2014 00:44

1 2 3 ... 16992 16993 16994 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.