@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Siriusis: INSÅG NYSS EN SAK OM JAG FÅR NÅGRA BARN I FRAMTIDEN SÅ KOMMER DE ANTAGLIGEN ATT BLI SERIEMÖRDARE. HERREGUD D: Haha, what!?
22 jun, 2014 19:40 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Oskan: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Oskan: Skrivet av Vildvittra: Diggar när Oskan med en enda mening får tyst på en hel konversation! David bara: Can I do that? Jag menar klart jag gör! Slut på diskussionen! Oja, visst kan du det, nu menar jag självklart vattnet på bilden med. Det borde ju komma väl till pass i ditt kommande yrke Det var icke slut på diskussionen! Det är nu jag tar bort ditt inlägg och låser tråden xD Jaaaa, och sen kommer alla på Mugglis hata dig för tid och evighet xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 jun, 2014 19:44 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Oskan: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Oskan: Skrivet av Vildvittra: Diggar när Oskan med en enda mening får tyst på en hel konversation! David bara: Can I do that? Jag menar klart jag gör! Slut på diskussionen! Oja, visst kan du det, nu menar jag självklart vattnet på bilden med. Det borde ju komma väl till pass i ditt kommande yrke Det var icke slut på diskussionen! Det är nu jag tar bort ditt inlägg och låser tråden xD Jaaaa, och sen kommer alla på Mugglis hata dig för tid och evighet xD Hata och hata, jag skulle bli lite ledsen och chansen finns att det kanske skulle kunna starta ett mindre uppror om tråden låses
22 jun, 2014 19:48 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Siriusis: INSÅG NYSS EN SAK OM JAG FÅR NÅGRA BARN I FRAMTIDEN SÅ KOMMER DE ANTAGLIGEN ATT BLI SERIEMÖRDARE. HERREGUD D: Haha, what!? jaaah D: Hai 22 jun, 2014 19:48 |
|
Hedwig96
Elev |
Om man byter bokstäver och siffror med varandra är..
mitt riktiga namn: 6 5 12 9 3 9 1 mugglisnamn: 8 5 4 23 9 7 IF okej jag har tråkigt. Har suttit ensam hemma nästan hela dagen sen mina kompisar for. Och mina föräldrar och syskon har inte ännu kommit hem, efter att de for på torsdagen, men de borde nog komma riktigt snart 22 jun, 2014 19:49 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Siriusis: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Siriusis: INSÅG NYSS EN SAK OM JAG FÅR NÅGRA BARN I FRAMTIDEN SÅ KOMMER DE ANTAGLIGEN ATT BLI SERIEMÖRDARE. HERREGUD D: Haha, what!? jaaah D: Do explain please.
22 jun, 2014 19:50 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Oskan: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Oskan: Skrivet av Vildvittra: Diggar när Oskan med en enda mening får tyst på en hel konversation! David bara: Can I do that? Jag menar klart jag gör! Slut på diskussionen! Oja, visst kan du det, nu menar jag självklart vattnet på bilden med. Det borde ju komma väl till pass i ditt kommande yrke Det var icke slut på diskussionen! Det är nu jag tar bort ditt inlägg och låser tråden xD Jaaaa, och sen kommer alla på Mugglis hata dig för tid och evighet xD Hata och hata, jag skulle bli lite ledsen och chansen finns att det kanske skulle kunna starta ett mindre uppror om tråden låses Ja c: Uppror mot David! Likt bondeupproret i Dalarna ![]() "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 jun, 2014 19:51
Detta inlägg ändrades senast 2014-06-22 kl. 20:29
|
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Siriusis: INSÅG NYSS EN SAK OM JAG FÅR NÅGRA BARN I FRAMTIDEN SÅ KOMMER DE ANTAGLIGEN ATT BLI SERIEMÖRDARE. HERREGUD D: Haha, what!? jaaah D: Do explain please. ok kanske inte seriemördare men de kommer antagligen bli riktigt, riktigt hatiska mot allt och alla (sådan dotter/son sådan mor antar jag?? ._.) eftersom om de har en mardröm eller något liknande så kommer jag antagligen bara ge dom en klapp på ryggen och hälla salt runt deras säng (damn you spn) ._. Dessutom kommer jag inte säga att monster inte existerar så de kommer antagligen gå runt i skräck. Haha aww jag skulle varit en hemsk mor ._. Hai 22 jun, 2014 19:54 |
|
Klaestron
Elev |
Vildvittra kärlek och uppror?
Siriusis äsch, det är väl bra att de lär sig i tid? Du blir säkert en bra mor
22 jun, 2014 20:01 |
|
Siriusis
Elev |
Klaestron Äh, antar det XD Tackar, "säkert" XD näh, men hoppas det
Hai 22 jun, 2014 20:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen