@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Tror att han bodde på mitt hotell isåfall Skrivet av Ginny Weasley 100: Det finns möjligtvis ingen kille här som bor i Finland och som inatt kom hem från Turkiet? Och isåfall har ljusbrunt hår och typ 3 syskon? varför undrar du det?
<3 It's a metaphor <3
22 jun, 2014 15:13 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Ginny Weasley 100: Skrivet av Hedwig96: Tror att han bodde på mitt hotell isåfall Skrivet av Ginny Weasley 100: Det finns möjligtvis ingen kille här som bor i Finland och som inatt kom hem från Turkiet? Och isåfall har ljusbrunt hår och typ 3 syskon? varför undrar du det? jaha, var det nån du talade med, som gillade HP eller? 22 jun, 2014 15:24 |
|
Borttagen
|
Det är så magiskt hur man kan hitta en låt vars text och sinnesstämning stämmer helt överens med en själv. Det hade likaväl kunnat vara jag själv som skrivit den här just nu..
Spoiler: Tryck här för att visa! 22 jun, 2014 15:25 |
|
Hedwig96
Elev |
jag sitter här i min ensamhet och äter chips, dumt av kompisarna att lämna 3 halvfulla påsar med chips efter sig när de for...
22 jun, 2014 15:33 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ginny Weasley 100: Skrivet av Hedwig96: Tror att han bodde på mitt hotell isåfall Skrivet av Ginny Weasley 100: Det finns möjligtvis ingen kille här som bor i Finland och som inatt kom hem från Turkiet? Och isåfall har ljusbrunt hår och typ 3 syskon? varför undrar du det? jaha, var det nån du talade med, som gillade HP eller? Vet inte om han gillar HP haha.. Men bara måste få tag på honom! Tror dock inte att han finns här på mugglis, men man kan ju alltid försöka
<3 It's a metaphor <3
22 jun, 2014 15:44 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Ginny Weasley 100: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ginny Weasley 100: Skrivet av Hedwig96: Tror att han bodde på mitt hotell isåfall Skrivet av Ginny Weasley 100: Det finns möjligtvis ingen kille här som bor i Finland och som inatt kom hem från Turkiet? Och isåfall har ljusbrunt hår och typ 3 syskon? varför undrar du det? jaha, var det nån du talade med, som gillade HP eller? Vet inte om han gillar HP haha.. Men bara måste få tag på honom! Tror dock inte att han finns här på mugglis, men man kan ju alltid försöka jaha okej, antagligen inte. Vet du var han bor då? Man får söka upp et förstoringsglas och börja söka.. 22 jun, 2014 15:50 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av EmahS: Imorgon är det en vecka tills jag är i Stockholm hos Li. Antar att alla är jätteavundsjuka eftersom vi kommer ha superkul och lyssna på pojkband hela natten... Hahahha ja ♥♥♥♥ Tycker lite synd om Erik... Och jag tycker vi borde Skypea med Paris
22 jun, 2014 16:36 |
|
Klaestron
Elev |
22 jun, 2014 17:20 |
|
Fellrendión
Elev |
22 jun, 2014 17:23 |
|
Siriusis
Elev |
"Meh är inte du satanist sandra????"
- min syster FÖR SISTA GÅNGEN ALLA.PENTAGRAM.ÄR.INTE.SATANISTISKA. Hai 22 jun, 2014 17:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen