Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16986 16987 16988 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
erik potter123
Elev

Avatar


nån bra komedi?

Spoiler:
Tryck här för att visa! Jag har fortfarande stor betydelse i ni-vet-vad

22 jun, 2014 12:54

Borttagen

Avatar


De spelade en av mina absoluta favoritlåtar (Wuthering Heights av Kate Bush) i affären när jag skulle handla, så jag började sjunga med lite lågt när jag gick runt med min korg. Sen märkte jag att en tjej gick efter och tittade konstigt på mig, varpå hon gick runt hörnet och började viska med någon. Sen stack de fram sina huvuden och jag såg att det var en kille som var besatt i mig för typ nio år sedan (jag träffade honom några gånger men han hade psykotiska tendenser och en fruktansvärt sjuk syn på kvinnor - när jag förklarade att jag inte ville vara i en sånt förhållande blev han helt galen och började sprida en massa konstiga, falska rykten om mig istället.)
Anyway. De smög efter mig i affären och tittade fram bakom hyllor och hörn och viskade hela tiden. Jag kände mig som ett cirkusfreak.
Och det värsta är att hans bästa kompis bor i trapphuset intill vårt.

Urh. Jag vill flytta.

22 jun, 2014 13:30

Li
Biträdande rektor

Avatar


Skrivet av EmahS:
Imorgon är det en vecka tills jag är i Stockholm hos Li.

Antar att alla är jätteavundsjuka eftersom vi kommer ha superkul och lyssna på pojkband hela natten...


Hahahha ja ♥♥♥♥

without something there is no nothing

22 jun, 2014 13:56

Hedwig96
Elev

Avatar


Nu är jag ensam hemma igen efter att ha haft 3 kompisar här 2 nätter, serverat på ett bröllop igår och förtjänat 100€

22 jun, 2014 14:31

Borttagen

Avatar

+1


Snälla någon, vem som helst skicka en uggla!
Jag behöver tröst

22 jun, 2014 14:33

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Modern family är något av det roligaste jag sett på länge!

yey, någon annan som sett det, jag har sett de 3 första säsongerna men 4:de och 5:te hittar jag inte...
men de är så bra

True du kan skicka en uggla till mej, eller så gör jag det snart..

22 jun, 2014 14:38

Borttagen

Avatar


Är sugen på godis. -.^
Närmare bestämt choklad. Ska nog handla snart.

22 jun, 2014 14:49

Borttagen

Avatar


Ska börja jobba om en timme, jag vill inte

22 jun, 2014 15:01

Ginny Weasley 100
Elev

Avatar


Det finns möjligtvis ingen kille här som bor i Finland och som inatt kom hem från Turkiet? Och isåfall har ljusbrunt hår och typ 3 syskon?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2Fy4v27iXmCK5Nu%2Fgiphy.gif <3 It's a metaphor <3

22 jun, 2014 15:03

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny Weasley 100:
Det finns möjligtvis ingen kille här som bor i Finland och som inatt kom hem från Turkiet? Och isåfall har ljusbrunt hår och typ 3 syskon?

varför undrar du det?

22 jun, 2014 15:08

1 2 3 ... 16986 16987 16988 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.