@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag fick en väldigt säregen komplimang igår.
"Ditt utseende alltså. Du är sådär speciellt snygg att jag blir bajsnödig och det är inte många som kan göra mig bajsnödig genom att se ut på ett visst sätt." Heh.. Tack.. Eller nåt. 22 jun, 2014 11:25 |
|
the marauder
Elev |
Man vet att man har tråkigt när man spenderat halva dagen med att spela Robot Unicorn Attack, och nu till och med sitter och nynnar på den där fåniga låten som spelas i bakgrunden... o.O
Kattuggla: Haha, what? Vad sjutton ska man svara på en sådan komplimang? 22 jun, 2014 11:43 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Snart så är det Piteå summer games. Det är det enda stora här i Piteå. Ja förutom pdol men det är ju inte så känt. Jag kan ju liksom få sommarjobb där men jag ska ju spela hela helgen. Men äh! Att spela fotboll är roligare! Vi får bara se till att göra ett nickmål så får hela laget glass :3 Åh! piteå summer games 22 jun, 2014 11:45 |
|
EmahS
Elev |
Vart ska jag flytta?
Har ju sagt Stockholm, men vet inte om jag vill stanna i Sverige. Saknar England så det gör ont, men vill testa något nytt.
22 jun, 2014 11:55 |
|
erik potter123
Elev |
äntligen mina drakar finally
Spoiler:
Tryck här för att visa! 22 jun, 2014 12:09 |
|
Borttagen
|
http://open.spotify.com/user/batmanscarecrow/playlist/4TpimhTzZWWuHlG2dsOJYq
Vill någon fylla min lista med låtar som ni tycker är värda att lyssna på? Eller som jag borde lyssna på, typ? Feel free. Bara att lägga till låtar. Säger i alla fall redan nu att jag inte lyssnar på Justin Bieber eller One Direction, eller "tonårspop" rent generellt. ^^' 22 jun, 2014 12:11 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jodå det är det! Riktigt många utländska lag som spelar också Skrivet av yerAwizardThea: Snart så är det Piteå summer games. Det är det enda stora här i Piteå. Ja förutom pdol men det är ju inte så känt. Jag kan ju liksom få sommarjobb där men jag ska ju spela hela helgen. Men äh! Att spela fotboll är roligare! Vi får bara se till att göra ett nickmål så får hela laget glass :3 Åh! piteå summer games
22 jun, 2014 12:14 |
|
Borttagen
|
Heh, ja du.. Hojta gärna om du kommer på något! Jag har fortfarande inte svarat 22 jun, 2014 12:45 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av potterflicka: Jag är väldigt intresserad i mord ( notera att det är att läsa om mord, och inte mörda ), men nu har jag nog läst det värsta. Jag har läst lite löst om det här fallet för ett år sedan, men nu har läst precis allt om det. Mår illa nu. Hehe, jag är typ också intresserad av att läsa om mord. Jag vet faktiskt inte varför. Men vissa saker är helt sjuka och hemska. ![]()
22 jun, 2014 12:45 |
|
Epiphany
Elev |
Det haglade just O_O mitt i sommaren?
22 jun, 2014 12:52 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen