@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Modern family är något av det roligaste jag sett på länge!
22 jun, 2014 01:17 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Med lite tur så har jag hittat ett ställe som framkallar filmbilder ♥ *håller tummarna* Mitt hipster-hjärta brinner alldeles för mycket för gamla saker. Det är hemskt jobbigt att hitta ställen med polaroidfilm och där de framkallar filmbilder. ;__; Tror vi har ett sådant rum på min skola, men som aldrig används. Min mentor älskar allt som har med fotografi att göra så han pratar mycket om det rummet.
22 jun, 2014 01:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Snart 100 tummar... 11 kvar! .___. Skrivet av Borttagen: Snart 100 tummar... 11 kvar! .___. Skrivet av Borttagen: Snart 100 tummar... 11 kvar! .___. Tack SevLoveer & Kattuggla! Nu är det 9 kvar 22 jun, 2014 06:21 |
|
potterflicka
Elev |
Alltså ååååhhhh.
Chattade med en random kille på omegle igår, och jag hade urkul, OCH SEN RÅKADE JAG STÄNGA NER ALLTING? Han var typ det roligaste som hände mig igår. 22 jun, 2014 10:11 |
|
Fourma
Elev |
Jag har 25 One Direction affischer uppsatta på väggarna. 6 mega-posters och 19 vanliga. Sedan har jag jättemånga som jag inte satt upp OwO
22 jun, 2014 10:13 |
|
Borttagen
|
jag har redan gjort mig iordning o.o
22 jun, 2014 10:55 |
|
Borttagen
|
http://nattstad.se/trigeminusneuralgi
Nytt, långt inlägg. Bland annat om hur jag känner angående min pojkvän som kör mc. ;__; Annars så har jag otroligt tråkigt idag. Ska nog måla. 22 jun, 2014 10:56 |
|
potterflicka
Elev |
Jag är väldigt intresserad i mord ( notera att det är att läsa om mord, och inte mörda ), men nu har jag nog läst det värsta.
Jag har läst lite löst om det här fallet för ett år sedan, men nu har läst precis allt om det. Mår illa nu. 22 jun, 2014 11:07 |
|
Tvilling
Elev |
Om du har tid över kan du ju alltid ta en titt på min fanfiction: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34661&page=1
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 22 jun, 2014 11:15 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Snart så är det Piteå summer games. Det är det enda stora här i Piteå. Ja förutom pdol men det är ju inte så känt.
Jag kan ju liksom få sommarjobb där men jag ska ju spela hela helgen. Men äh! Att spela fotboll är roligare! Vi får bara se till att göra ett nickmål så får hela laget glass :3
22 jun, 2014 11:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen