@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mintygirl89
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Detta påminde mig om dig Mintygirl89 och jag håller så mycket med dig om fotboll samt sport i det stora hela ♥ Haha! Det var en rolig video. Skönt att du håller med dig. Glad att jag inte är ensam om att en del program utgår. Tack! Behövde skratta, därför fick du en poäng. ♥ Läs gärna Tårar från himlen :D <3
21 jun, 2014 22:28 |
|
Vildvittra
Elev |
Never shall we die. ♥
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 jun, 2014 22:29 |
|
Solkatten
Elev |
Haha ja, vet inte hur jag tänkte. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jun, 2014 22:30 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Mintygirl89: Skrivet av Vildvittra: Detta påminde mig om dig Mintygirl89 och jag håller så mycket med dig om fotboll samt sport i det stora hela ♥ Haha! Det var en rolig video. Skönt att du håller med dig. Glad att jag inte är ensam om att en del program utgår. Tack! Behövde skratta, därför fick du en poäng. ♥ Haha, håller helt med dig. Sedan är det så med, gillar man inte sport är man inte värd ett ruttet lingon tyvärr i dagens samhälle. Särskilt då man bor i en hockeystad som jag -.- Tack ♥ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 jun, 2014 22:33 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
ENGLAND PÅ TISDAG
YAS YAS YAS YAS SPRÅKRESA YAS. speech! 21 jun, 2014 22:46 |
|
Syrup
Elev |
Min lillsyrra och hennes kompis tyckte visst att mitt lilla utbristande nyss var EXTREMT kul, de håller fortfarande på att recitera mig xD
"Power!!!, POWER!!!, JAG ÄLSKAR POWER!!! ÅÅÅHHH!"
21 jun, 2014 22:46 |
|
potterflicka
Elev |
Chattar med en främling som är sjukt skum.
Jag har sååå kul. 21 jun, 2014 22:48 |
|
Mintygirl89
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Mintygirl89: Skrivet av Vildvittra: Detta påminde mig om dig Mintygirl89 och jag håller så mycket med dig om fotboll samt sport i det stora hela ♥ Haha! Det var en rolig video. Skönt att du håller med dig. Glad att jag inte är ensam om att en del program utgår. Tack! Behövde skratta, därför fick du en poäng. ♥ Haha, håller helt med dig. Sedan är det så med, gillar man inte sport är man inte värd ett ruttet lingon tyvärr i dagens samhälle. Särskilt då man bor i en hockeystad som jag -.- Tack ♥ Oj, behöver jag säga att jag lider med dig? Varsågod. ♥ Läs gärna Tårar från himlen :D <3
21 jun, 2014 22:53 |
|
Vildvittra
Elev |
Fellrendión bara för du läser Hunger Games visar jag dig dessa, är de inte underbara? :3
The Hanging Tree Spoiler: Tryck här för att visa! Deep in the meadow Spoiler: Tryck här för att visa! Mitt lilla ship, Clato (Clove och Cato) :3 Spoiler: Tryck här för att visa! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 jun, 2014 22:55
Detta inlägg ändrades senast 2014-06-21 kl. 22:56
|
|
The Noble Lion
Elev |
21 jun, 2014 22:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen