@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Vill göra te, men har en sovande katt på magen så kan inte resa på mig D:
21 jun, 2014 21:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Vill göra te, men har en sovande katt på magen så kan inte resa på mig D: Min ligger i stolen, visst är dom söta när dom sover? 21 jun, 2014 21:47 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av lumos1: Hmm, kanske borde man börja se Supernatural? o: At one way; Do it!!!! Another way; Don't do it, ur gonna sell ur soul to the devil, there is no turning back ._. Hai 21 jun, 2014 21:51 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Vill göra te, men har en sovande katt på magen så kan inte resa på mig D: Min ligger i stolen, visst är dom söta när dom sover? Dom är sååå söta när dom sover ♥ 21 jun, 2014 21:52 |
|
yerAwizardThea
Elev |
21 jun, 2014 21:53 |
|
Solkatten
Elev |
Hörde en dansk på tv och min första tanke var att det var tyska. *facepalm*
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jun, 2014 21:55 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Siriusis: Skrivet av lumos1: Hmm, kanske borde man börja se Supernatural? o: At one way; Do it!!!! Another way; Don't do it, ur gonna sell ur soul to the devil, there is no turning back ._. Redan gjort, ser på avsnitt 1 nu .__. Shit azzå, läskigt värre. Men awesome, ju. *~* ;;
21 jun, 2014 21:58 |
|
Borttagen
|
Solkatten: Den var bra du. Trodde du det verkligen var tyska.
21 jun, 2014 22:23 |
|
Verro_Luna
Elev |
21 jun, 2014 22:25 |
|
Borttagen
|
jag är törstig och pissnödig. en intressant kombination o.o
21 jun, 2014 22:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen