@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Var uppe alldeles för sent igår... ZZZZZZZZ....
Nej , nej! Jag är vaken! 21 jun, 2014 10:06 |
|
Borttagen
|
21 jun, 2014 11:05 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Balder: Lana Del Rey fyller år idag. She does? Omg hur kan jag missat D: 21 jun, 2014 11:14 |
|
Borttagen
|
Kollar på Linas Kvällsbok xD 21 jun, 2014 11:18 |
|
Borttagen
|
För lite mer än ett år sedan, när mina svärföräldrar skulle till USA, så bad jag dem ta med sig en nalle som de kunde sätta på tågstationen i Köpenhamn. Målet är att han ska få resa runt med folk som hittar honom, och nu är han i Kroatien!
Måste visa lite bilder jag har fått från folk som hjälpt honom! (Men sen är det väldigt många som hjälpt honom och som inte tagit kort också, har fått en massa fina mail!) Följ honom gärna på facebook! Teddy The Travelbear ![]() 21 jun, 2014 12:26 |
|
Kintsugi
Prefekt |
SJUKT BÄSTASTE MIDSOMMAR PÅ TUSEN ÅR! Fjolåret var asbra på segelskutan i Nederländerna, men i år blev det en klassisk dansa-runt-midsommar-stång-dag på fantastisk svensk gård, hänga-ute-i-skogen-på-fantastisk-gård-med-katter-hundar-stor gräsmatta (man kan stå på händer och hjula)-äta gott-tusen jordgubbar, följt av en härlig unga-vuxna-midsommar-firande-vid-havshus-med-natt/morgondopp-och-jacuzzi/snappsvisehäfte-långbord-crazy lekar och tävlingar. Helt ok midsommar. Tog bussen hem strax efter 5-snåret, somnade 05:43 (eller något sådant) och vaknade upp vid 11 av att sambon sade "Jag drar på 90-årsfest nu. Jag köpte glass igår, ta det tillsammans med jordgubbarna sedan. Och se på resterande avsnitt av SUITS säsong 1 medan jag är borta". ♥ ♥ ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 jun, 2014 12:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: För lite mer än ett år sedan, när mina svärföräldrar skulle till USA, så bad jag dem ta med sig en nalle som de kunde sätta på tågstationen i Köpenhamn. Målet är att han ska få resa runt med folk som hittar honom, och nu är han i Kroatien! Måste visa lite bilder jag har fått från folk som hjälpt honom! (Men sen är det väldigt många som hjälpt honom och som inte tagit kort också, har fått en massa fina mail!) Följ honom gärna på facebook! Teddy The Travelbear Vilken rolig idé och vad kul att se alla bilderna! 21 jun, 2014 12:31 |
|
Solkatten
Elev |
Det verkar aldrig sluta åska. Men det är bara mysigt. c:
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jun, 2014 12:52 |
|
Kim Potter
Elev |
21 jun, 2014 12:54 |
|
adliitam
Elev |
21 jun, 2014 12:58 |
Du får inte svara på den här tråden.
















Mugglarportalen