@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
20 jun, 2014 20:35 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag, en 14-åring argumenterade med min lillasyster, en 11-åring.
Jag är tydligen konstig eftersom jag gillar Adventure Time, och borde inte kolla på det eftersom det är för barn. Hon tittar ju förstås på tonårshumor, vilket tydligen är "iCarly" och sånt i den stilen. Ugh. Just let me watch my cartoons!! >:[
20 jun, 2014 20:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Jag, en 14-åring argumenterade med min lillasyster, en 11-åring. Jag är tydligen konstig eftersom jag gillar Adventure Time, och borde inte kolla på det eftersom det är för barn. Hon tittar ju förstås på tonårshumor, vilket tydligen är "iCarly" och sånt i den stilen. Ugh. Just let me watch my cartoons!! >:[ I love adventure time ♥ Jag är 12 och kollar på det. 20 jun, 2014 20:41 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ett nummer bestämmer inte vad man får tycka om!! :'DSkrivet av LolFeelings: Jag, en 14-åring argumenterade med min lillasyster, en 11-åring. Jag är tydligen konstig eftersom jag gillar Adventure Time, och borde inte kolla på det eftersom det är för barn. Hon tittar ju förstås på tonårshumor, vilket tydligen är "iCarly" och sånt i den stilen. Ugh. Just let me watch my cartoons!! >:[ I love adventure time ♥ Jag är 12 och kollar på det.
20 jun, 2014 20:43 |
|
Angelinaa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LolFeelings: Jag, en 14-åring argumenterade med min lillasyster, en 11-åring. Jag är tydligen konstig eftersom jag gillar Adventure Time, och borde inte kolla på det eftersom det är för barn. Hon tittar ju förstås på tonårshumor, vilket tydligen är "iCarly" och sånt i den stilen. Ugh. Just let me watch my cartoons!! >:[ I love adventure time ♥ Visserligen är jag 12, men ändå. Men adventure time är väl inte tänk som ett barnprogram, jag känner många som är i slutet av tonåren och vuxna som gillar det 20 jun, 2014 20:44 |
|
M4L13
Elev |
JAG MÄRKTE INTE ATT DONKER MAG HAR KOMMIT UT ASDFGHJKL
ÄNDRADE PLANER KVÄLLEN KOMMER BESTÅ AV DIE ANTWOORD OCH NUTELLA
20 jun, 2014 20:49 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Angelinaa: Min lillasyster anser att det är det eftersom det går på Cartoon Network. Jag ser det inte riktigt som ett barnprogram, men verkligen inte heller något som typ äldre personer skulle se på.Skrivet av Borttagen: Skrivet av LolFeelings: Jag, en 14-åring argumenterade med min lillasyster, en 11-åring. Jag är tydligen konstig eftersom jag gillar Adventure Time, och borde inte kolla på det eftersom det är för barn. Hon tittar ju förstås på tonårshumor, vilket tydligen är "iCarly" och sånt i den stilen. Ugh. Just let me watch my cartoons!! >:[ I love adventure time ♥ Visserligen är jag 12, men ändå. Men adventure time är väl inte tänk som ett barnprogram, jag känner många som är i slutet av tonåren och vuxna som gillar det
20 jun, 2014 20:49 |
|
erik potter123
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Angelinaa: Min lillasyster anser att det är det eftersom det går på Cartoon Network. Jag ser det inte riktigt som ett barnprogram, men verkligen inte heller något som typ äldre personer skulle se på. Skrivet av Borttagen: Skrivet av LolFeelings: Jag, en 14-åring argumenterade med min lillasyster, en 11-åring. Jag är tydligen konstig eftersom jag gillar Adventure Time, och borde inte kolla på det eftersom det är för barn. Hon tittar ju förstås på tonårshumor, vilket tydligen är "iCarly" och sånt i den stilen. Ugh. Just let me watch my cartoons!! >:[ I love adventure time ♥ Visserligen är jag 12, men ändå. Men adventure time är väl inte tänk som ett barnprogram, jag känner många som är i slutet av tonåren och vuxna som gillar det AAADVEEENTURE TIME Spoiler:
Tryck här för att visa! 20 jun, 2014 20:52 |
|
Angelinaa
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Angelinaa: Min lillasyster anser att det är det eftersom det går på Cartoon Network. Jag ser det inte riktigt som ett barnprogram, men verkligen inte heller något som typ äldre personer skulle se på. Skrivet av Borttagen: Skrivet av LolFeelings: Jag, en 14-åring argumenterade med min lillasyster, en 11-åring. Jag är tydligen konstig eftersom jag gillar Adventure Time, och borde inte kolla på det eftersom det är för barn. Hon tittar ju förstås på tonårshumor, vilket tydligen är "iCarly" och sånt i den stilen. Ugh. Just let me watch my cartoons!! >:[ I love adventure time ♥ Visserligen är jag 12, men ändå. Men adventure time är väl inte tänk som ett barnprogram, jag känner många som är i slutet av tonåren och vuxna som gillar det Jag kan inte säga mycket om saken, för jag har bara sett ett par avsnitt av adventure time, men det är populärt bland folk som är mycket äldre än dig 20 jun, 2014 20:53 |
|
Borttagen
|
Gud, jag är så irriterad just nu :'D
20 jun, 2014 21:53 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen