@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Boba: Skrivet av Vildvittra: Lite spännande information att melodin "Små grodorna", är tagen från en fransk militärmarsch, "Le chant de l'Oignon" (Löksången). "I takt kamrat, i takt kamrat, i takt, i takt, i takt." Glad midsommar alla Visste du detta Boba? Haha, det kände jag faktiskt inte till förrän nu. Väldigt intressant, kul att veta. Ska skriva frågor till en tipsrunda för släkten i morgon, kanske ska jag använda mig av informationen du gav för att formulera en fråga? ^^ Gör det Tänkte det kunde intresserad dig då du är historieintresserad "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 jun, 2014 18:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag känner för att klä ut mig till Snövit! Sounds like a good idea to me 20 jun, 2014 18:44 |
|
Prutt
Elev |
Jag vill fotografera min hund men hon bara rymmer och rymmer. ò.ó Och ingen hjälper mig. Morr.
20 jun, 2014 18:57 |
|
Majaluna
Elev |
20 jun, 2014 19:02 |
|
potterflicka
Elev |
Jag gjorde just något som jag har skuldkänslor för.
20 jun, 2014 19:24 |
|
erik potter123
Elev |
20 jun, 2014 19:26 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Funderar på att starta en blogg, skulle vara trevligt på ett sätt om att skriva lite om allt möjligt, saker man gillar, ogillar, allt möjligt! Men undrar om någon skulle läsa xD
20 jun, 2014 20:05 |
|
Ginny00
Elev |
Snörvelsnörvelsnörvel.
Jag är förkyld 20 jun, 2014 20:13 |
|
Borttagen
|
Hällde nyss upp fanta i ett glas med Lekke-dräkten XD LOL
20 jun, 2014 20:13 |
|
M4L13
Elev |
min midsommar består av att äta nutellamackor och kolla på serier i min ensamhet
ingen som vill komma hit och ha lite midsommarmys med mig ingen? får leta efter andreas then
20 jun, 2014 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen