Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16972 16973 16974 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Kim Potter
Elev

Avatar



Har köpt en jättefin South Park hoodie och tröja♥
De ska jag totally ha på premiären för säsong 18 c:
Som kommer i September.. Jag är inte alls skit taggad och mer förväntansfull än jag borde vara.. *visslar*
Nej men.. Och ingen kommer bry sig owo Fast, jag måste bara ge ert något intressant att anteckna
--
Hoppas jag har Comedy Central bara o:
Annars dör jag D':< Då måste jag tvinga pappa att fixa kanalen

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

20 jun, 2014 16:03

Borttagen

Avatar


Jag kan ta ut ackord på gehör ganska bra, även om det bara gäller enklare låtar känner jag mig jättemusikalisk

20 jun, 2014 16:36

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-xpf1%2Fv%2Ft34.0-12%2F10478136_1434812833451871_389247170529938734_n.jpg%3Foh%3Df5371d24c81c8e42ab0fb4ace8a04e0c%26amp%3Boe%3D53A65083%26amp%3B__gda__%3D1403428668_14e4c9cc27fe80f01ccde9aa3f9ba980
Hallå, hur fint är inte detta?! ♥

20 jun, 2014 16:42

Frivolt
Elev

Avatar


Varför kan jag inte göra en fläta för? Vill ha blommor i håret men kan inte göra en fläta på mig själv....



Aja, ska väl va gla iallafall och börja dra mig iväg mot ica innan dom stänger...om ja hinner dvs xD

20 jun, 2014 17:04

The Noble Lion
Elev

Avatar


HEMMA, HEMMA, JAG ÄR ÄÄÄNTLIGEN HEMMA!!! DDD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

20 jun, 2014 17:13

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
HEMMA, HEMMA, JAG ÄR ÄÄÄNTLIGEN HEMMA!!! DDD

Grattis!


Vi ska förmodligen köpa katt i sommar ♥ ♥ ♥ iiiihh!!

20 jun, 2014 17:24

erik potter123
Elev

Avatar


fick besked om att jag ska få en dvärg hamster oväntat och bra

Spoiler:
Tryck här för att visa! Jag har fortfarande stor betydelse i ni-vet-vad

20 jun, 2014 18:11

Borttagen

Avatar


Jag känner för att klä ut mig till Snövit!

20 jun, 2014 18:23

erik potter123
Elev

Avatar


gör det cave trouble använd som bakrund

Spoiler:
Tryck här för att visa! Jag har fortfarande stor betydelse i ni-vet-vad

20 jun, 2014 18:24

Boba
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Lite spännande information att melodin "Små grodorna", är tagen från en fransk militärmarsch, "Le chant de l'Oignon" (Löksången).
"I takt kamrat, i takt kamrat, i takt, i takt, i takt."



Glad midsommar alla

Visste du detta Boba?

Haha, det kände jag faktiskt inte till förrän nu. Väldigt intressant, kul att veta.
Ska skriva frågor till en tipsrunda för släkten i morgon, kanske ska jag använda mig av informationen du gav för att formulera en fråga? ^^

20 jun, 2014 18:31

1 2 3 ... 16972 16973 16974 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.