@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
så jag tittade precis igenom mina forumbetyg. tydligen har black forest gett mig en tumme för att jag skrev "tja.."
20 jun, 2014 11:36 |
|
Klaestron
Elev |
20 jun, 2014 11:58 |
|
Borttagen
|
jag: ska vi äta snart? jag är hungrig
pappa: men vi åt ju igår! 20 jun, 2014 12:25 |
|
Vildvittra
Elev |
Lite spännande information att melodin "Små grodorna", är tagen från en fransk militärmarsch, "Le chant de l'Oignon" (Löksången).
"I takt kamrat, i takt kamrat, i takt, i takt, i takt." Glad midsommar alla Visste du detta Boba? "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 jun, 2014 12:32
Detta inlägg ändrades senast 2014-06-20 kl. 12:37
|
|
potterflicka
Elev |
Igår så satt jag och en vän på en varsin gunga.
Och, plötsligt, snurrar min gunga runt, och '' kedjorna '' pressas extremt hårt mot mina glasögon. Nu är bågarna sneda :-( ( btw, finns det någon på mugglis som använder linser? kan någon rekommendera något? jag funderar på månadslinser, men är inte säker.. ) 20 jun, 2014 12:35 |
|
Obliviate_
Elev |
o alkolistgänget kör igen.. ska bli skönt o flytta
20 jun, 2014 12:48 |
|
Borttagen
|
ser på sagan om ringen hos min morbror
20 jun, 2014 14:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av potterflicka: Jag har haft månads linser i någon månad och så och det funkar rätt bra, förutom att jag alltid måste ta av de när jag är lat och bara vill sova helt random. Men ah det funkar bra ;3Igår så satt jag och en vän på en varsin gunga. Och, plötsligt, snurrar min gunga runt, och '' kedjorna '' pressas extremt hårt mot mina glasögon. Nu är bågarna sneda :-( ( btw, finns det någon på mugglis som använder linser? kan någon rekommendera något? jag funderar på månadslinser, men är inte säker.. ) 20 jun, 2014 14:52 |
|
Afturelding
Elev |
20 jun, 2014 15:41 |
|
Frivolt
Elev |
Glad midsommar på er
20 jun, 2014 15:52 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen