@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
potterflicka
Elev |
Jag är väldigt trött nu och bör sova innan jag svimmar.
19 jun, 2014 23:42 |
|
lumos1
Elev |
Jag sitter och skriver en novell, mitt i natten. Klockan 00:52. Jag borde kanske sova, men jag vill inte tappa skrivarlusten! Den kommer nämligen inte så ofta :c
;;
20 jun, 2014 00:52 |
|
Borttagen
|
Nä, nu ska jag sova. Godnatt.
20 jun, 2014 02:05 |
|
Borttagen
|
För mig, är klockan just nu 03:44 och om fem timmar ska jag stiga upp. Vet ni varför jag är vaken? FÖR JAG BLEV HELT GRIPEN FÖR HUNDRADE GÅNGEN AV HP! Jag läste ut Deathly Hallows på engelska som jag bara hade kommit halvvägs på vid elva. YEEES! Men, nu kan jag inte sova... Visste ni att det finns 6 pers på mugglis nu, med mig själv inräknad. VILKA ANDRA GALNA MÄNNISKOR ÄR UPPE NU?
EDIT: Med för mig menar jag att det är finsk tid, inte er svenska som är en timme försenad. Nu är klockan 6:06 för mig oc det är bara jag på hela mugglis 20 jun, 2014 02:44 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Hedwig96: Anne Potter Ja lite omväxling, ensam hemma med 3 kompisar de andra for till skären. Åh, kul PARTY TIME!! Haha. Japp, majstången ska upp! Ska ni resa den?? jepp, haha. Men skall servera på ett bröllop på lördagen så därför är jag hemma, annars skulle jag nog ha farit med de andra. Nej, som sagt har jag bara arit med en gång när den har sats upp och vi brukar inte fira det så, men de var också kul då när vi gjorde det Aha, trevligt! GLAD MIDSOMMAR! ![]()
20 jun, 2014 09:40 |
|
Borttagen
|
kommer nog nörda mig på orphan black hela midsommaren har jag på känn.
20 jun, 2014 10:07 |
|
Borttagen
|
Väntar på att en film som verkar jättedålig ska komma på DVD bara för att min idol är med typ jättelite (han är med ca en halv sekund i trailern och hade jag inte aktivt tittat efter honom hade jag inte märkt det)... inte alls besatt nej... >_>
20 jun, 2014 10:38 |
|
Hedwig96
Elev |
Den här dagen har börjat bra. Först förde jag ut 2 Roskisar/soppåsar till Soptunnan, och märker att den är full och för att inte fåglarna skall komma och dra omkring på allt skräp hoppar jag upp på soptunnan för att trampa ner det så locket går fast, just som sopbilen kommer...
Sen far jag in till stan för att köpa ägg och saft och det är värsta rusning... och nu sitter jag och äter godis till frukost. Så kan det gå om man lämnar mej ensam hemma! Tack, detsamma Anne Potter 20 jun, 2014 11:01 |
|
potterflicka
Elev |
Alltså, hahaha, jag satt just och tänkte på en sak.
Det känns som om alla på mugglis brukar ha lite mer kreativa frisyrer än jag ( eh, jag har alltid utsläppt eftersom jag hatar tofs, och dessutom skulle det se konstigt ut med mina slingor, och fläta är jag inte heller så pigg på. Och alla andra frisyrer kan jag inte ens göra, haha ). 20 jun, 2014 11:07 |
|
erik potter123
Elev |
arctic monkeys och ed sheeran är bäst
Spoiler:
Tryck här för att visa! 20 jun, 2014 11:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen