@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trädkatten
Elev |
Kan du göra forumet och tagga mig och Majaluna så får vi se om hon också vill vara med?
19 jun, 2014 22:41 |
|
adliitam
Elev |
19 jun, 2014 22:45 |
|
Hedwig96
Elev |
Anne Potter Ja lite omväxling, ensam hemma med 3 kompisar de andra for till skären.
Åh, kul 19 jun, 2014 22:49 |
|
Borttagen
|
kom precis hem från farmor och farfar
19 jun, 2014 22:51 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Anne Potter Ja lite omväxling, ensam hemma med 3 kompisar de andra for till skären. Åh, kul PARTY TIME!! Haha. Japp, majstången ska upp! Ska ni resa den?? ![]()
19 jun, 2014 22:53 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Hedwig96: Anne Potter Ja lite omväxling, ensam hemma med 3 kompisar de andra for till skären. Åh, kul PARTY TIME!! Haha. Japp, majstången ska upp! Ska ni resa den?? jepp, haha. Men skall servera på ett bröllop på lördagen så därför är jag hemma, annars skulle jag nog ha farit med de andra. Nej, som sagt har jag bara arit med en gång när den har sats upp och vi brukar inte fira det så, men de var också kul då när vi gjorde det 19 jun, 2014 22:58 |
|
Anna-chan
Elev |
Death note är mer än awesome, den är Death note awesome!!!! :'D xD <-- Makes no sense, men ja owo xDD Join the dark side, we have cookies~
19 jun, 2014 23:04 |
|
Borttagen
|
OMG THE CLIFFHANGERS I CANT
19 jun, 2014 23:11 |
|
Vildvittra
Elev |
19 jun, 2014 23:12 |
|
Borttagen
|
OOOOWMAGAD, MIDSOMMAR IMORGON!! Det är större än min föööödelsedag, större än julafton och allt! Wihihhihi, synd att det ska bli fult väder ba -.-
Och det kommer så asmånga turister ut på landet från Stockholm och tror de äger ställer och förstår sig inte på alla traditioner D: Asså, man vet att man serien turist när den: är klädd som på nyårsafton när man ska dansa runt stången, hälsar inte tillbaka på en när ma säger hej, tar kort på alla med dräkt, och förstår inte kriget mellan Rättvik och Leksand -.- MIHIHIIHIHIHIHI LÄNGTAAARR, MIDSOMMAR ÄR HÖJDPUNKTEN PÅ ÅRET!! 19 jun, 2014 23:39 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen