@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majaluna
Elev |
Skrivet av Trädkatten: JAaaaag vill så himla gärna rolla HP med någon men nej det går inte för att jag vet inte universum hatar mig typ rolla nuuuuu nu nu nunununununu inga punkter yoo Me?
19 jun, 2014 20:16 |
|
Ithrenniel
Elev |
19 jun, 2014 20:25 |
|
Anne Potter
Elev |
Prata med datorn:
Datorn: Jag vill ha en pepparkaka. Du: *ger dig pepparkaka* Datorn: Gissa vad jag gjorde i går! Du: målade om dina skor Datorn: Nej, jag målade om mina skor. ![]()
19 jun, 2014 20:36 |
|
Obliviate_
Elev |
trött o less på allt just nu. derp.
19 jun, 2014 20:39 |
|
MissFnissFan
Elev |
Skrivet av Trädkatten: JAaaaag vill så himla gärna rolla HP med någon men nej det går inte för att jag vet inte universum hatar mig typ rolla nuuuuu nu nu nunununununu inga punkter yoo mig?
MissFniss är bäst <3
19 jun, 2014 20:42 |
|
cikki
Elev |
Jag ser på Titanic..
19 jun, 2014 20:47 |
|
Borttagen
|
alltså jag har blivit helt och hållet obsessed med orphan black. det är helt sjukt haha xD
19 jun, 2014 20:49 |
|
MissFnissFan
Elev |
19 jun, 2014 20:53 |
|
Balder
Elev |
Ska åka till London om 13 dagar.
19 jun, 2014 20:55 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: alltså jag har blivit helt och hållet obsessed med orphan black. det är helt sjukt haha xD Jag läste: "Jag är helt obsessed att Obama är black." Så går det när man läser snabbt och fel xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jun, 2014 20:56 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen