@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Minns fortfarande en gång i fyran eller femman då vi hade skrivit berättelser och William stod framför dem och tittade på titlarna och typ: "Men hallå, Andrea's låter ju ut som på en riktig bok!"
♥ 19 jun, 2014 15:37 |
|
Siriusis
Elev |
Ni vet BEN Drowned? Jag mötte en som klädde ut sig som han och betedde sig som han på omegle en gång i tiden. Mötte han flera gånger, och han hatar nog mig nu eftersom varje gång jag mötte han sa jag "Oh hello again bennyboo!" och hans ända kommentar tillbaks var "Go and f**k yourself!" :C
Naww bennyboobo hata mig inte <//3 Hai 19 jun, 2014 15:39 |
|
Lills
Elev |
19 jun, 2014 15:39 |
|
Borttagen
|
Jag har fem plåster just nu. Ett på fingret och fyra på mina fötter.
19 jun, 2014 15:43 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Lills: hahaha. haha. ha. Jag brukar ligga i sängen i två timmar (minst) innan jag somnar. Jag vet inte varför. Min skolsköterska sa åt mig att om det inte förändras när skolan börjar igen på hösten kanske man måste börja göra något åt det (jag får bara typ 6 timmars sömn på en skoldag). Sover också dåligt på nätterna. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jun, 2014 15:50 |
|
Elma00
Elev |
Känner mig sjukt dum när jag frågar det här, men kan jag köpa t.ex en bok på internet med mitt bankkort?
19 jun, 2014 16:30 |
|
Dizzie
Elev |
Igår hämtade vi våran lilla vovvsing! ^^ Vi åkte långt upp till kenneln och sen åkte vi hem med honom. Det är en golden retriver som heter Watson och han är verkligen superduktig! ♥ Älskar honom.....
![]()
19 jun, 2014 16:39 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Dizzie: Igår hämtade vi våran lilla vovvsing! ^^ Vi åkte långt upp till kenneln och sen åkte vi hem med honom. Det är en golden retriver som heter Watson och han är verkligen superduktig! ♥ Älskar honom..... Emma Watson?? Nä, skoja bara! Fint namn och vad kul! ![]()
19 jun, 2014 16:42 |
|
Dizzie
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Dizzie: Igår hämtade vi våran lilla vovvsing! ^^ Vi åkte långt upp till kenneln och sen åkte vi hem med honom. Det är en golden retriver som heter Watson och han är verkligen superduktig! ♥ Älskar honom..... Emma Watson?? Nä, skoja bara! Fint namn och vad kul! Jo, som Emma Watson och Dr.Watson i Sherlock! ^^ ♥ Nästa kan heta Sherlock! Tack, ja det är jättekul! ![]()
19 jun, 2014 16:45 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Dizzie: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Dizzie: Igår hämtade vi våran lilla vovvsing! ^^ Vi åkte långt upp till kenneln och sen åkte vi hem med honom. Det är en golden retriver som heter Watson och han är verkligen superduktig! ♥ Älskar honom..... Emma Watson?? Nä, skoja bara! Fint namn och vad kul! Jo, som Emma Watson och Dr.Watson i Sherlock! ^^ ♥ Nästa kan heta Sherlock! Tack, ja det är jättekul! Haha, jaa!! Aww ♥ ![]()
19 jun, 2014 16:49 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen