@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Väntar på att Alexandra Hagström ska svara i vårt roll.
18 jun, 2014 23:04 |
|
lumos1
Elev |
18 jun, 2014 23:08 |
|
Borttagen
|
Jag är så fascinerad över hur tidlöst radio känns jämfört med TV. Jag lyssnar ofta på ett radioprogram från 2001-2003 och ser på ett TV-program från 2003-2004. Radioprogrammet känns som det hade kunnat vara inspelat igår medan TV-programmet känns precis så "gammalt" som det är (jag tycker egentligen inte det är så värst gammalt).
18 jun, 2014 23:40 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Vildvittra: TAAACK Jo, jag såg något på FB ![]() Vilket jag tror att det innebär..... Att du FYLLER ÅR 18 jun, 2014 23:42 |
|
Beautiful
Elev |
Omg hej, är ny här
18 jun, 2014 23:48 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av MissFniss: Gaah ta med mig i resväskan? Omg imorgon åker jag till London ♥ Det är bara att hoppa i, det finns plats!
18 jun, 2014 23:59 |
|
Borttagen
|
Nu är det bara att vänta!
19 jun, 2014 00:04 |
|
Beautiful
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nu är det bara att vänta! Vänta på vad? 19 jun, 2014 00:06 |
|
Frivolt
Elev |
Har varit ute och åkt Longboard en stund :'D Bara för att träna lixom! Så otroooligt härligt det var! Ville aldrig vända om. Tyckte jag gjorde det riktigt bra som lyckades åka rakt fram och svänga, med tanke på att det var andra gången jag en står på en longboard
Och med First Aid Kit i lurarna ♥ ååååh!! Vill ut igen ♥ 19 jun, 2014 00:09 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nu är det bara att vänta! "Den som väntar på något gott, väntar aldrig förlänge." Så nu har det skett "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jun, 2014 00:19 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen