@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 jun, 2014 20:14 |
|
Borttagen
|
18 jun, 2014 20:18 |
|
Borttagen
|
Hehehe. Förr i tiden var det en gubbe, som hittade på en medicin, som bara var kolsyrat vatten och kokain. Nu är det den mest populära läsken i världen. Gissa vad jag pratar om!
18 jun, 2014 20:22 |
|
Klaestron
Elev |
18 jun, 2014 20:25 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 jun, 2014 20:38 |
|
Frivolt
Elev |
Blev så rädd för min katt som hoppade fram just precis då jag höll i en kopp te, så jag spillde ut en massa te på både soffan, mina flyttlådor och golvet -.- Kattfnatt!!
18 jun, 2014 21:22 |
|
Noaidi
Elev |
jag dör
en kille skrev till mig på kik, blev arg när jag inte svarade och skrev saker som "ditt ansikte är lika långt som mina flip flops, de är storlek 45" och jag kan inte sluta skratta hahah En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 18 jun, 2014 21:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Noaidi: men alltså va hahahahjag dör en kille skrev till mig på kik, blev arg när jag inte svarade och skrev saker som "ditt ansikte är lika långt som mina flip flops, de är storlek 45" och jag kan inte sluta skratta hahah 18 jun, 2014 21:41 |
|
the marauder
Elev |
Jag får ont i huvudet av att skratta för mycket, uppenbarligen... o.O Har spelat charader med Trädkatten o vår mamma.
Noaidi: Haha, wut? Det där fick mig bara att skratta igen, så nu har jag ännu mer ont i huvudet... 18 jun, 2014 21:45 |
|
Fellrendión
Elev |
18 jun, 2014 21:52 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen