@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Vi kan byta. Jag vill ha långt hahGosh nu fick jag ett ryck. Vill klippa mig kort. Typ lagom kort dock x) Passar inte i kortkort .-. 18 jun, 2014 14:27 |
|
Borttagen
|
Det blev ingen Umeå... vet inte om det är bra eller dåligt :'/
18 jun, 2014 14:37 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av EmahS: Åh. det hade varit bäst... Har nästan lovat att jag kan jobba då... men Stockholm vs Måla valstugor... STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM vi kan äta glass och ha kul without something there is no nothing 18 jun, 2014 14:44 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av potterflicka: Skrivet av lumos1: Skrivet av potterflicka: JAG SKA FÅNGA EN ÄNGEEEEL, FÅNGA EN ÄNGEEEEL, ÄNGEL FRÅN SJUNDE HIMLEN. VILL DU VARA MIN ÄNGEL? VARA MIN ÄNGEL, ÄNGEL, I SJUNDE HIMLEN. dör så bra. Ååh, Ted Gärdestad? Ofc ♥ Lyssnade mycket på honom förut, han är underbar haha ♥ ;;
18 jun, 2014 16:39 |
|
Borttagen
|
Jag skriver epilogen till min fanfiction men det går inte bra. Jag vet EXAKT vad som ska hända... men jag formulerar det på engelska (varför vet jag inte) och så vet jag inte hur jag ska översätta det för det låter så fult :ccccc
Jag borde egentligen ha skrivit hela saken på engelska hah, det hade blivit så mycket lättare. 18 jun, 2014 18:38 |
|
Zendaya
Elev |
Imorgon ska jag till Bulgarien utan mina föräldrar
Mamma mår dåligt över att hon inte får träffa mig på min födelsedag eftersom jag är i Bulgarien då 18 jun, 2014 18:50 |
|
Epiphany
Elev |
18 jun, 2014 19:24 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Frivolt: Ni som är som jag, som har sjukt svårt att packa och gärna packar för mycket - Här är ett tips på hur vi kan packa på ett smart och bra sätt, och få med oss så mkt som möjligt i en liten väska - nästan som Hermiones väska, ish Alltså, HUR FÅR ALLT PLATS! o.o Dock mycket värt att komma ihåg, tack tack ;;
18 jun, 2014 19:31 |
|
Borttagen
|
Åh, min förra lärare Ulrika postade precis en bild på sin nyfödda dotter på instagram. Så himla gullig!
http://instagram.com/p/pZNdtmH4B1/ 18 jun, 2014 19:39 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av lumos1: Skrivet av Frivolt: Ni som är som jag, som har sjukt svårt att packa och gärna packar för mycket - Här är ett tips på hur vi kan packa på ett smart och bra sätt, och få med oss så mkt som möjligt i en liten väska - nästan som Hermiones väska, ish Alltså, HUR FÅR ALLT PLATS! o.o Dock mycket värt att komma ihåg, tack tack Jaa, det undrar jag också xD Sjukt skumt men visst! haha vasse 18 jun, 2014 19:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen