Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16958 16959 16960 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Gosh nu fick jag ett ryck. Vill klippa mig kort. Typ lagom kort dock x) Passar inte i kortkort .-.
Vi kan byta. Jag vill ha långt hah

18 jun, 2014 14:27

Borttagen

Avatar


Det blev ingen Umeå... vet inte om det är bra eller dåligt :'/

18 jun, 2014 14:37

Li
Biträdande rektor

Avatar


Skrivet av EmahS:


Åh. det hade varit bäst... Har nästan lovat att jag kan jobba då... men Stockholm vs Måla valstugor...


STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM vi kan äta glass och ha kul

without something there is no nothing

18 jun, 2014 14:44

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av potterflicka:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av potterflicka:
JAG SKA FÅNGA EN ÄNGEEEEL, FÅNGA EN ÄNGEEEEL, ÄNGEL FRÅN SJUNDE HIMLEN.
VILL DU VARA MIN ÄNGEL? VARA MIN ÄNGEL, ÄNGEL, I SJUNDE HIMLEN.

dör så bra.

Ååh, Ted Gärdestad?


Ofc ♥

Lyssnade mycket på honom förut, han är underbar haha ♥

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

18 jun, 2014 16:39

Borttagen

Avatar


Jag skriver epilogen till min fanfiction men det går inte bra. Jag vet EXAKT vad som ska hända... men jag formulerar det på engelska (varför vet jag inte) och så vet jag inte hur jag ska översätta det för det låter så fult :ccccc
Jag borde egentligen ha skrivit hela saken på engelska hah, det hade blivit så mycket lättare.

18 jun, 2014 18:38

Zendaya
Elev

Avatar


Imorgon ska jag till Bulgarien utan mina föräldrar
Mamma mår dåligt över att hon inte får träffa mig på min födelsedag eftersom jag är i Bulgarien då

18 jun, 2014 18:50

Epiphany
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.reactiongifs.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F06%2Femma-bored.gif

Jag har tråkigt.....

18 jun, 2014 19:24

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Ni som är som jag, som har sjukt svårt att packa och gärna packar för mycket - Här är ett tips på hur vi kan packa på ett smart och bra sätt, och få med oss så mkt som möjligt i en liten väska - nästan som Hermiones väska, ish



Alltså, HUR FÅR ALLT PLATS! o.o
Dock mycket värt att komma ihåg, tack tack

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

18 jun, 2014 19:31

Borttagen

Avatar


Åh, min förra lärare Ulrika postade precis en bild på sin nyfödda dotter på instagram. Så himla gullig!
http://instagram.com/p/pZNdtmH4B1/

18 jun, 2014 19:39

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av lumos1:
Skrivet av Frivolt:
Ni som är som jag, som har sjukt svårt att packa och gärna packar för mycket - Här är ett tips på hur vi kan packa på ett smart och bra sätt, och få med oss så mkt som möjligt i en liten väska - nästan som Hermiones väska, ish



Alltså, HUR FÅR ALLT PLATS! o.o
Dock mycket värt att komma ihåg, tack tack


Jaa, det undrar jag också xD Sjukt skumt men visst!

haha vasse Kan behöva det där jag å!

18 jun, 2014 19:43

1 2 3 ... 16958 16959 16960 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.