@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
En fd klasskamrat bjöd in mig till en ny Facebook-sida hon skapat och jag tänkte "Oj, har hon startat eget företag, vad kul!" men så handlade sidan om hennes katt xD ♥
18 jun, 2014 14:03 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Li: Hahah jaaaa vi gööööör det!!! Vill!! Har inte ens varit hemma en vecka och längtar ihjäl mig! men saknar Stockholm... Ska jag verkligen vänta en hel månad tills jag åker upp?
18 jun, 2014 14:07 |
|
Lills
Elev |
Ugh... Vaknade klockan 7 på morgonen idag av att mina katter jamade (de ville ha mat fast de redan fått, haha) och sedan kunde jag inte somna om.
![]()
18 jun, 2014 14:09 |
|
yerAwizardThea
Elev |
18 jun, 2014 14:19 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Li: Hahah jaaaa vi gööööör det!!! Vill!! Har inte ens varit hemma en vecka och längtar ihjäl mig! men saknar Stockholm... Ska jag verkligen vänta en hel månad tills jag åker upp? Neeej jag tycker att du ska åka upp nästa vecka without something there is no nothing 18 jun, 2014 14:20 |
|
potterflicka
Elev |
Jag ska sticka till sjön och bada med min pappas frus brors dotter.
Ska bli riktigt mys :p 18 jun, 2014 14:21 |
|
stellaa
Elev |
18 jun, 2014 14:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Mitt med ._.Det här sommarlovet kommer att vara SÅ tråkigt .-. 18 jun, 2014 14:23 |
|
yerAwizardThea
Elev |
18 jun, 2014 14:24 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av EmahS: Skrivet av Li: Hahah jaaaa vi gööööör det!!! Vill!! Har inte ens varit hemma en vecka och längtar ihjäl mig! men saknar Stockholm... Ska jag verkligen vänta en hel månad tills jag åker upp? Neeej jag tycker att du ska åka upp nästa vecka Åh. det hade varit bäst... Har nästan lovat att jag kan jobba då... men Stockholm vs Måla valstugor...
18 jun, 2014 14:26 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen