@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Klockan är 08:30 och jag har bara fått tre timmars sömn, jag är trött men gick upp för 17 minuter sen så jag kan inte lägga mig direkt igen.
18 jun, 2014 08:32 |
|
Minihäst
Elev |
MIn hund skällde så jag vaknade kl 07.30 PÅ MITT JÄVLA SOMMARLOV :c
another day, another slay 18 jun, 2014 08:55 |
|
Ginny00
Elev |
Har ont i halsen. På sommarlovet. Dagen innan min födelsedag. När jag ska på showskola hela dagen.
BraA tajming. 18 jun, 2014 09:07 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Ithrenniel: Vildvittra Fick en uggla av dig, men det står att jag inte kan skicka meddelanden till dig så därför svarar jag här istället Spoiler: Tryck här för att visa! Hade blockerat dig av misstag xD Sorry ♥ Men avblockeringssaken är så lätt att komma åt. Men nu är det återgärdat och vi är vänner igen Är medlem på Google+ med, det är konstigt det där O.o Den där avlånga bilden ^^ de säger att det är fel storlek osv, hur hackar man till den? c: Man kan nog kolla måtten och sedan avända något basic redigeringsprogram, men sådant är jag rätt dålig på så jag använde en av balgrunderna man kunde välja på i menyn därman ändrar den ^^' ![]()
18 jun, 2014 09:09 |
|
Borttagen
|
Värker i magen
18 jun, 2014 09:23 |
|
the marauder
Elev |
Skrivet av Afturelding: Vår lilla katt mår dåligt Oh no, stackare! :c Jag skulle dö av oro om någon av mina katter skulle bli sjuk eller må dåligt. Hoppas er lilla katt bättrar sig snart! 18 jun, 2014 09:27 |
|
Borttagen
|
jag måste ha frukost
18 jun, 2014 10:04 |
|
Borttagen
|
Jag insåg just att sedan jag började jobba söndagar har jag börjat räkna veckor på amerikanskt vis, alltså från söndag-lördag! Intressant!
18 jun, 2014 10:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag insåg just att sedan jag började jobba söndagar har jag börjat räkna veckor på amerikanskt vis, alltså från söndag-lördag! Intressant! Alltså jag fick typ lära mig för några veckor sedan att de gör så.. Och att mitt jobb räknar på det viset. :O 18 jun, 2014 11:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag insåg just att sedan jag började jobba söndagar har jag börjat räkna veckor på amerikanskt vis, alltså från söndag-lördag! Intressant! Alltså jag fick typ lära mig för några veckor sedan att de gör så.. Och att mitt jobb räknar på det viset. :O Jag tycker egentligen att det känns väldigt ologiskt att veckorna ska börja på en söndag. Fast just nu känns det logiskt för mig för det känns lättare att tänka att jag jobbar fyra dagar i rad i veckan (sön-ons) än tre+en dag (mån-ons + sön) liksom. Vad rörigt detta blev xD 18 jun, 2014 11:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen