@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Väntar på Alexandra Hagström ska svara i vårt rollspel
17 jun, 2014 21:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Väntar på Alexandra Hagström ska svara i vårt rollspel Din tur 17 jun, 2014 21:53 |
|
Borttagen
|
Nope, din
17 jun, 2014 21:56 |
|
Pixie
Elev |
17 jun, 2014 22:01 |
|
Vildvittra
Elev |
Min och Consectetuers karaktärer i HP Chatten
Tobias Weasley: Sshhhhh, jag är en ängel Hoshi Scamander: Och hönor är muterade fiskar? c: Tobias Weasley: Kanske o: Hoshi Scamander: Wow O: Tobias Weasley: Who knows o: Hoshi Scamander: You know who o: Tobias Weasley: OOOOO: Hoshi Scamander: He a wise man O: Tobias Weasley: He is? o: Hoshi Scamander: Yes O: In the Bible you know ^^ Tobias Weasley: Oh o: Hoshi Scamander: Thats cool Tobias Weasley: Of course Tyckte den var lite finurlig xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 jun, 2014 22:03 |
|
potterflicka
Elev |
Skrivet av lumos1: Skrivet av potterflicka: JAG SKA FÅNGA EN ÄNGEEEEL, FÅNGA EN ÄNGEEEEL, ÄNGEL FRÅN SJUNDE HIMLEN. VILL DU VARA MIN ÄNGEL? VARA MIN ÄNGEL, ÄNGEL, I SJUNDE HIMLEN. dör så bra. Ååh, Ted Gärdestad? Ofc ♥ 17 jun, 2014 22:16 |
|
yerAwizardThea
Elev |
17 jun, 2014 22:21 |
|
Borttagen
|
Såg precis potterflickas gif och får inte ihop den med hennes profilbild eftersom den visar en snäll tjej och Eminem är all bad boy.
17 jun, 2014 22:22 |
|
Borttagen
|
Åh Netflix.. Vad hade jag gjort utan dig?
17 jun, 2014 22:26 |
|
MissFniss
Elev |
17 jun, 2014 23:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen