@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Lyssnar på Billionare - Sam Evans och Artie Abrams medan jag väntar på att Alexandra Hagström ska svara i vårt offentliga rollspel. Det är din tur Nope, din Din tur 17 jun, 2014 21:02 |
|
lumos1
Elev |
17 jun, 2014 21:13 |
|
Borttagen
|
Om 42 inlägg har jag skrivit 400 inlägg.
17 jun, 2014 21:15 |
|
Fellrendión
Elev |
Är det en bra idé att se The Fault In Our Stars på bio?
Jag har aldrig läst boken men alla säger ju att den är så bra så jag kanske borde.
17 jun, 2014 21:16 |
|
Frivolt
Elev |
HAHAHAHAHAHHA JAG DÖR AV SKRATT XD XD SÅ HIMLA KLOCKRENT!!!!!
Ett helt vanligt midsommarfirande sammanfattat med 10 grafer Såhär hade det sett ut om en utekväll hade haft Facebook 17 jun, 2014 21:34 |
|
Borttagen
|
Har blivit erbjuden ett nybyggt men billigt rum i en villa som verkar rätt lyxig och har cykelavstånd till min blivande skola, är helt överväldigad! Det känns som om det går för lätt!
17 jun, 2014 21:34 |
|
Borttagen
|
Vill gärna se The Fault In Our Stars. Har inte läst boken men filmen verka ju bra
17 jun, 2014 21:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Om du vill gråta....... JA! Nej, men den är jättebra ^^Är det en bra idé att se The Fault In Our Stars på bio? Jag har aldrig läst boken men alla säger ju att den är så bra så jag kanske borde. 17 jun, 2014 21:38 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på Blue Christmas - Glee och suger på en Riesen.
17 jun, 2014 21:43 |
|
Vildvittra
Elev |
Har inte sökt jobb- Gör det imorgon.
Har inte pluggat- Gör det imorgon. Har fixat en ny YT kanal! Har lyssnat på piratsånger! Känner så att jag varit onyttig idag xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 jun, 2014 21:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen