@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PPP
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: PPP - Asså jag hatar din profilbild... den får mig att tänka på förrädaren Percy... Ska lära mig hur man byter profilbild... Hatar den jag med... Du söker på det du vill ha på nätet, hittar en bild, laddar ner den på datorn och går in på inställningar (på mugglis), klickar på Bläddra under profilbild, sen väljer du bilden du sparat! Förklarat bra? Inte... Okej. *nickar fast jag inte förstår* Då går det väl inte på IPaden? Jo, du söker på en profilbild du vill ha, håller in fingret åp den tills det står "Spara Bild". Du klickar där, går in på inställningar på mugglis, klickar på bläddra under profilbild, och VIPS! Yey! I do it! Nu har jag Richard Wagner som profilbild
17 jun, 2014 20:17 |
|
cikki
Elev |
Jag har morrhår. :3
17 jun, 2014 20:18 |
|
Borttagen
|
Asså flummigt... PPP and I forever...!
Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Himla nätverk som krånglar... kan inte använda Skype just nu Inte jag heller, för min mamma är jättearg på mig för att jag använder hennes dator fast jag inte får eller något sådant... Haha, parents... Mm... NU SKA JAG DÖDA DIG!!! JASÅ, DET SKA DU!? DET KAN DU GE DIG PÅ! Jag dödade dig precis... Fast du fick i alla fall 8 exp! Det är rätt mycket! -.- Förlåt...! NU SKAJJ JAGG DÖDA DAJJ!!! SÄKER?? Njae... Du har din chans JAJAJAJAJAJAJAJJAJA OMR JAG VANN!!!!!!!!!!!!! *kollar in det, börjar skratta när man föreställer sig det där som ett Skype-samtal* GSBIUBVKEJCNLÖB JAG VANN!!!!!!!!! Ungefär sådär skulle jag tro...xD Men man gratulerar HAPPYDANCE!!! ![]() ![]() Det var självaste Albus Dumbledore som gratulerade dig...xD OMR jag trodde han var död... Nä, han är ett spöke OAAAAAAAH! Han är Gryffindors nya elevhemsspöke Creepy... Vet...xD Det var jag som utsåg honom till det! (Okej, mu är det flummigt...xD) Jag hade för mig att det var vilien Helena Dingdong som gjorde det...? Ja, det var vi två som gjorde det ja! Och poltergeisten (stavning? Vad trevligt! Men fanns det inte en till... typ Nicolaus Hamster? Jo, det var faktiskt en hel hop, däribland Mr Hamster, Åke Åkesson och Lord Sköldpadda av Sundet! Va kul!!! Men bjud mig nästa gång!!! 17 jun, 2014 20:43 |
|
PPP
Elev |
Skrivet av Borttagen: Asså flummigt... PPP and I forever...! Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Himla nätverk som krånglar... kan inte använda Skype just nu Inte jag heller, för min mamma är jättearg på mig för att jag använder hennes dator fast jag inte får eller något sådant... Haha, parents... Mm... NU SKA JAG DÖDA DIG!!! JASÅ, DET SKA DU!? DET KAN DU GE DIG PÅ! Jag dödade dig precis... Fast du fick i alla fall 8 exp! Det är rätt mycket! -.- Förlåt...! NU SKAJJ JAGG DÖDA DAJJ!!! SÄKER?? Njae... Du har din chans JAJAJAJAJAJAJAJJAJA OMR JAG VANN!!!!!!!!!!!!! *kollar in det, börjar skratta när man föreställer sig det där som ett Skype-samtal* GSBIUBVKEJCNLÖB JAG VANN!!!!!!!!! Ungefär sådär skulle jag tro...xD Men man gratulerar HAPPYDANCE!!! ![]() ![]() Det var självaste Albus Dumbledore som gratulerade dig...xD OMR jag trodde han var död... Nä, han är ett spöke OAAAAAAAH! Han är Gryffindors nya elevhemsspöke Creepy... Vet...xD Det var jag som utsåg honom till det! (Okej, mu är det flummigt...xD) Jag hade för mig att det var vilien Helena Dingdong som gjorde det...? Ja, det var vi två som gjorde det ja! Och poltergeisten (stavning? Vad trevligt! Men fanns det inte en till... typ Nicolaus Hamster? Jo, det var faktiskt en hel hop, däribland Mr Hamster, Åke Åkesson och Lord Sköldpadda av Sundet! Va kul!!! Men bjud mig nästa gång!!! Jupp...xD
17 jun, 2014 20:44 |
|
potterflicka
Elev |
JAG SKA FÅNGA EN ÄNGEEEEL, FÅNGA EN ÄNGEEEEL, ÄNGEL FRÅN SJUNDE HIMLEN.
VILL DU VARA MIN ÄNGEL? VARA MIN ÄNGEL, ÄNGEL, I SJUNDE HIMLEN. dör så bra. 17 jun, 2014 20:45 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av potterflicka: JAG SKA FÅNGA EN ÄNGEEEEL, FÅNGA EN ÄNGEEEEL, ÄNGEL FRÅN SJUNDE HIMLEN. VILL DU VARA MIN ÄNGEL? VARA MIN ÄNGEL, ÄNGEL, I SJUNDE HIMLEN. dör så bra. Ååh, Ted Gärdestad? ;;
17 jun, 2014 20:54 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på Billionare - Sam Evans och Artie Abrams medan jag väntar på att Alexandra Hagström ska svara i vårt offentliga rollspel.
17 jun, 2014 20:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Lyssnar på Billionare - Sam Evans och Artie Abrams medan jag väntar på att Alexandra Hagström ska svara i vårt offentliga rollspel. Det är din tur 17 jun, 2014 20:58 |
|
Borttagen
|
Oj vad mäktigt när Brasilien kör sin nationalsång. Musiken slutar men spelarna och alla brasilianska fans fortsätter att ta i och sjunger ännu mer!
17 jun, 2014 20:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Lyssnar på Billionare - Sam Evans och Artie Abrams medan jag väntar på att Alexandra Hagström ska svara i vårt offentliga rollspel. Det är din tur Nope, din 17 jun, 2014 21:00 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen