@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Eller hur...Skrivet av Borttagen: Jag har 699 i forumbetyg. Jag får ångest av udda tal ugh Det värsta är när det BARA är en ifrån, som för dig nu D: ------------- Luna_rav: Ahw, tack! 17 jun, 2014 20:06 |
|
Borttagen
|
PPP - Asså jag hatar din profilbild... den får mig att tänka på förrädaren Percy...
17 jun, 2014 20:06 |
|
PPP
Elev |
Skrivet av Borttagen: PPP - Asså jag hatar din profilbild... den får mig att tänka på förrädaren Percy... Ska lära mig hur man byter profilbild... Hatar den jag med...
17 jun, 2014 20:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: PPP - Asså jag hatar din profilbild... den får mig att tänka på förrädaren Percy... Ska lära mig hur man byter profilbild... Hatar den jag med... Du söker på det du vill ha på nätet, hittar en bild, laddar ner den på datorn och går in på inställningar (på mugglis), klickar på Bläddra under profilbild, sen väljer du bilden du sparat! Förklarat bra? Inte... 17 jun, 2014 20:09 |
|
Nordanhym
Elev |
Om 7 timmar sätter jag mig i bilen och åker till flygplatsen!!!
Klockan sju lyfter vårt plan! Då blir det Turkiet! ![]()
17 jun, 2014 20:09 |
|
Borttagen
|
sanna1324567 have been there 17 jun, 2014 20:11
Detta inlägg ändrades senast 2014-06-17 kl. 20:11
|
|
PPP
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: PPP - Asså jag hatar din profilbild... den får mig att tänka på förrädaren Percy... Ska lära mig hur man byter profilbild... Hatar den jag med... Du söker på det du vill ha på nätet, hittar en bild, laddar ner den på datorn och går in på inställningar (på mugglis), klickar på Bläddra under profilbild, sen väljer du bilden du sparat! Förklarat bra? Inte... Okej. *nickar fast jag inte förstår* Då går det väl inte på IPaden?
17 jun, 2014 20:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Fast han är ju ingen förrädare, egentligen ^^PPP - Asså jag hatar din profilbild... den får mig att tänka på förrädaren Percy... 17 jun, 2014 20:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: PPP - Asså jag hatar din profilbild... den får mig att tänka på förrädaren Percy... Ska lära mig hur man byter profilbild... Hatar den jag med... Du söker på det du vill ha på nätet, hittar en bild, laddar ner den på datorn och går in på inställningar (på mugglis), klickar på Bläddra under profilbild, sen väljer du bilden du sparat! Förklarat bra? Inte... Okej. *nickar fast jag inte förstår* Då går det väl inte på IPaden? Jo, du söker på en profilbild du vill ha, håller in fingret åp den tills det står "Spara Bild". Du klickar där, går in på inställningar på mugglis, klickar på bläddra under profilbild, och VIPS! 17 jun, 2014 20:13 |
|
Hedwig96
Elev |
jag äter en god rågsemla nu
17 jun, 2014 20:13 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen