Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16948 16949 16950 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Anne Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Anne Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Anne Potter:
Nu har man sett Maleficent! Väldigt bra film som jag tipsar om!!
Jag vill också se den! ... fast jag har inte råd med en till biobiljett cx

Åh :c När du väl har sett den kommer du ha en helt ny syn på Törnrosa!
Jag får vänta tills den kommer ut någonstans på internet, hah

Hehe, ok
Men jag har hört från många att den är bra ^-^

17 jun, 2014 19:06

Siriusis
Elev

Avatar


Ska nu se om sagan om ringen-filmerna och bara fokusera på Legolas.

Hai

17 jun, 2014 19:06

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Siriusis:
Ska nu se om sagan om ringen-filmerna och bara fokusera på Legolas.
Legolas är bäst.

17 jun, 2014 19:12

Borttagen

Avatar


Lyssnar på Justin Bieber och väntar på att Alexandra Hagström ska svara i ett roll vi rollar med Lele och Privet Drive

17 jun, 2014 19:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Lyssnar på Justin Bieber och väntar på att Alexandra Hagström ska svara i ett roll vi rollar med Lele och Privet Drive

Det är din tur

17 jun, 2014 19:31

Siriusis
Elev

Avatar

+1


Funny thing; har faktiskt sagt detta till min bästa väns pojkvän ._____.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F9335c9998e2b83885c3e985761df669a%2Ftumblr_mn3571Sm5J1r8q4nko2_250.gif
(and that's the reason i laughed my ass off when i saw the picture now ._.)

Hai

17 jun, 2014 19:33

Borttagen

Avatar


Lyssnar på Best Day Of My Life - Glee och suger på en Riesen.

17 jun, 2014 19:46

Borttagen

Avatar


Jag hatar när man har lust att göra typ 1000 olika grejer men man kan inte bestämma sig för vad!

Vad jag gör just nu:
- Äter middag
- Ser fotboll
- Surfar runt

Vad jag vill göra sen:
- Se film
- Se fotboll
- Surfa
- Spela Diablo III
- Virka

Kan ju inte göra allt på samma gång =(

17 jun, 2014 19:58

Borttagen

Avatar


Jag har 699 i forumbetyg. Jag får ångest av udda tal ugh

17 jun, 2014 20:04

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har 699 i forumbetyg. Jag får ångest av udda tal ugh


Det värsta är när det BARA är en ifrån, som för dig nu D:

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

17 jun, 2014 20:05

1 2 3 ... 16948 16949 16950 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.