@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Anne Potter: Men jag har hört från många att den är bra ^-^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: Jag får vänta tills den kommer ut någonstans på internet, hah Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: Jag vill också se den! ... fast jag har inte råd med en till biobiljett cx Nu har man sett Maleficent! Väldigt bra film som jag tipsar om!! Åh :c När du väl har sett den kommer du ha en helt ny syn på Törnrosa! Hehe, ok 17 jun, 2014 19:06 |
|
Siriusis
Elev |
Ska nu se om sagan om ringen-filmerna och bara fokusera på Legolas.
Hai 17 jun, 2014 19:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Siriusis: Legolas är bäst.Ska nu se om sagan om ringen-filmerna och bara fokusera på Legolas. 17 jun, 2014 19:12 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på Justin Bieber och väntar på att Alexandra Hagström ska svara i ett roll vi rollar med Lele och Privet Drive
17 jun, 2014 19:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Lyssnar på Justin Bieber och väntar på att Alexandra Hagström ska svara i ett roll vi rollar med Lele och Privet Drive Det är din tur 17 jun, 2014 19:31 |
|
Siriusis
Elev |
Funny thing; har faktiskt sagt detta till min bästa väns pojkvän ._____.
![]() (and that's the reason i laughed my ass off when i saw the picture now ._.) Hai 17 jun, 2014 19:33 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på Best Day Of My Life - Glee och suger på en Riesen.
17 jun, 2014 19:46 |
|
Borttagen
|
Jag hatar när man har lust att göra typ 1000 olika grejer men man kan inte bestämma sig för vad!
Vad jag gör just nu: - Äter middag - Ser fotboll - Surfar runt Vad jag vill göra sen: - Se film - Se fotboll - Surfa - Spela Diablo III - Virka Kan ju inte göra allt på samma gång =( 17 jun, 2014 19:58 |
|
Borttagen
|
Jag har 699 i forumbetyg. Jag får ångest av udda tal ugh
17 jun, 2014 20:04 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har 699 i forumbetyg. Jag får ångest av udda tal ugh Det värsta är när det BARA är en ifrån, som för dig nu D: "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 jun, 2014 20:05 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen