@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av MissFnissFan: MissFniss är så awesome och snäll att hon skapade ett konto som heter NattisaFan omg så gulligt ♥ Ni vet att man bara får ha en användare per person va? http://www.mugglarportalen.se/#library.php?show=siteinfo#rules "9. Det är en medlem per person som gäller på MugglarPortalen. Man får alltså inte registrera flera användare." "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 jun, 2014 18:15 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på Baby - Sam Evans
17 jun, 2014 18:20 |
|
Anne Potter
Elev |
17 jun, 2014 18:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anne Potter: Jag vill också se den! ... fast jag har inte råd med en till biobiljett cxNu har man sett Maleficent! Väldigt bra film som jag tipsar om!! 17 jun, 2014 18:59 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: Jag vill också se den! ... fast jag har inte råd med en till biobiljett cx Nu har man sett Maleficent! Väldigt bra film som jag tipsar om!! Åh :c När du väl har sett den kommer du ha en helt ny syn på Törnrosa! ![]()
17 jun, 2014 19:00 |
|
potterflicka
Elev |
Nu ska jag och familjen se en Beckfilm.
Och jag sitter här med mina '' Polly '' ♥ 17 jun, 2014 19:02 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag gjorde några test och jag blev alltså Artemis eller Athena på de flesta testen. Vilken gudinna jag är mest lik alltså.
17 jun, 2014 19:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anne Potter: Jag får vänta tills den kommer ut någonstans på internet, hahSkrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: Jag vill också se den! ... fast jag har inte råd med en till biobiljett cx Nu har man sett Maleficent! Väldigt bra film som jag tipsar om!! Åh :c När du väl har sett den kommer du ha en helt ny syn på Törnrosa! 17 jun, 2014 19:03 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: Jag får vänta tills den kommer ut någonstans på internet, hah Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: Jag vill också se den! ... fast jag har inte råd med en till biobiljett cx Nu har man sett Maleficent! Väldigt bra film som jag tipsar om!! Åh :c När du väl har sett den kommer du ha en helt ny syn på Törnrosa! Hehe, ok ![]()
17 jun, 2014 19:05 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Jag gjorde några test och jag blev alltså Artemis eller Athena på de flesta testen. Vilken gudinna jag är mest lik alltså. Var gjorde du det testet? "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 jun, 2014 19:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen