Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16946 16947 16948 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Pengar 1005 galleoner, 5 siklar, 3 knutingar

I'm so proud of myself!!!

17 jun, 2014 16:28

Kim Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Safir:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Safir:
Kim Potter
Uhuhu kanske, jag vet inte, tror det.
Lills
Tack ♥
Anne Potter
Nej, det är en annan tjej. Jag har inte tyckt om henne på det sättet förut men well, igår förändrades någonting. Jag vet faktiskt inte, är som sagt förvirrad.

Jag menar hon som du skrev om på TPC och när du sa att du var kär i henne så sa hon att hon bara ville va' vänner.

Oups, svaret till Anne Potter skulle vara till dig cx

Det är ok xD ~

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

17 jun, 2014 17:19

potterflicka
Elev

Avatar


JAAAAAAAAA.

Jag bor varannan vecka hos min mamma och pappa, men nu ska jag börja att bo hos pappa endast på helgerna.

Lycklig ♥

17 jun, 2014 17:24

Borttagen

Avatar


Lyssnar på America - Imagine Dragons

17 jun, 2014 17:27

potterflicka
Elev

Avatar

+1


Äntligen står det att Ravenclaw leder elevhemstävlingen, jag börjar bli så trött på att det alltid står att Gryffindor leder ^^

17 jun, 2014 17:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av potterflicka:
Äntligen står det att Ravenclaw leder elevhemstävlingen, jag börjar bli så trött på att det alltid står att Gryffindor leder ^^


Jag håller med

17 jun, 2014 17:32

MissFnissFan
Elev

Avatar

+2


MissFniss är så awesome och snäll att hon skapade ett konto som heter NattisaFan omg så gulligt ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia-cache-ak0.pinimg.com%2F236x%2F1a%2F4e%2Fbd%2F1a4ebdc5cdc033363fdc2706ccacce41.jpg MissFniss är bäst <3

17 jun, 2014 18:05

Borttagen

Avatar


Jag somnade i soffan och drömde om mugglis..

17 jun, 2014 18:06

MissFnissFan
Elev

Avatar


Nejmen usch jag är i trubbel ajdå...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia-cache-ak0.pinimg.com%2F236x%2F1a%2F4e%2Fbd%2F1a4ebdc5cdc033363fdc2706ccacce41.jpg MissFniss är bäst <3

17 jun, 2014 18:12

Nordanhym
Elev

Avatar


17 jun, 2014 18:13

1 2 3 ... 16946 16947 16948 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.