@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
17 jun, 2014 14:48 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Frivolt: The Fault in Our Stars, heter den Förr eller senare exploderar jag på svenska? ^^ Tänkte typ beställa den boken x) Har hört så bra om den så ^^ Ja, det gör den Goood Skrivet av Siriusis: Skrivet av Frivolt: The Fault in Our Stars, heter den Förr eller senare exploderar jag på svenska? ^^ Tänkte typ beställa den boken x) Har hört så bra om den så ^^ Yup, den heter förr eller senare exploderar jag på svenska ^^ Tackar 17 jun, 2014 14:51 |
|
Boba
Elev |
Haha, idag fyller kung Karl XII [1682-1718] 332 år. För en månad sedan övertalade jag en av mina bästa vänner att idag följa med mig in till centrala Stockholm för att fira. Tidigt i morse var vi vid Karl XII:s staty i Kungsträdgården där vi knöt fast en ballong och en skylt med texten "Grattis på 332-årsdagen Karl XII, önskar Julia och Astrid".
![]() ![]() ![]() Det blev inte riktigt så snyggt som vi hade tänkt oss, men senare idag kom vi tillbaka och folk tittade undrande på skylten. Vissa skrattade. Jag och min kompis Astrid satt på en bänk och studerade alla som gick förbi - ganska roligt att se hur folk reagerade. Skylten är förmodligen fortfarande kvar. 17 jun, 2014 15:07
Detta inlägg ändrades senast 2014-06-19 kl. 13:16
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: The Fault in Our Stars, heter den Förr eller senare exploderar jag på svenska? ^^ Tänkte typ beställa den boken x) Har hört så bra om den så ^^ Jag beställde den igår! 17 jun, 2014 15:13 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: The Fault in Our Stars, heter den Förr eller senare exploderar jag på svenska? ^^ Tänkte typ beställa den boken x) Har hört så bra om den så ^^ Jag beställde den igår! Okeeej Jaa, det kommer nog gå bra ska du se 17 jun, 2014 15:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: The Fault in Our Stars, heter den Förr eller senare exploderar jag på svenska? ^^ Tänkte typ beställa den boken x) Har hört så bra om den så ^^ Jag beställde den igår! Okeeej Jaa, det kommer nog gå bra ska du se Men åååh varför tittade jag inte där? x) Kollade på två boksidor för att hitta det billigaste och då glömmer jag cdon. Haha. 17 jun, 2014 15:23 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: The Fault in Our Stars, heter den Förr eller senare exploderar jag på svenska? ^^ Tänkte typ beställa den boken x) Har hört så bra om den så ^^ Jag beställde den igår! Okeeej Jaa, det kommer nog gå bra ska du se Men åååh varför tittade jag inte där? x) Kollade på två boksidor för att hitta det billigaste och då glömmer jag cdon. Haha. haha åååh xD Typiskt x) Attans bananer! Aja, du kanske kan beställa den också där Edit: hittade den för 51kr på adlibris 17 jun, 2014 15:25
Detta inlägg ändrades senast 2014-06-17 kl. 15:31
|
|
Siriusis
Elev |
försöker översätta massa skitsaker men orkar inte D:
Hai 17 jun, 2014 15:26 |
|
Frivolt
Elev |
17 jun, 2014 16:05 |
|
luckyBella
Elev |
Jag är sjuk och jag tycker inte om det. Jag vill träna juuu...
Oj, insåg just att jag har funnits på Mugglis i tre år och tre dagar nu. Jaha.
17 jun, 2014 16:17 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen