@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
16 jun, 2014 21:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cikki: JAG VETSkrivet av Borttagen: AhhhhhSameee, kommer sitta och gråta åt allt. Började ju fan nästan gråta när jag såg trailern igår Dx De hade gjort filmatiseringen väldigt bra. Spoiler: Tryck här för att visa! Jag med ahaha :cccc 16 jun, 2014 21:08 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Borttagen: Buhhuuuu... Skrivet av cikki: JAG VETSkrivet av Borttagen: AhhhhhSameee, kommer sitta och gråta åt allt. Började ju fan nästan gråta när jag såg trailern igår Dx De hade gjort filmatiseringen väldigt bra. Spoiler: Tryck här för att visa! Jag med ahaha :cccc AHHH Men de borde haft med lite grejer som inte var med... 16 jun, 2014 21:09 |
|
Elma00
Elev |
16 jun, 2014 21:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cikki: Ja, tycker jag med. Vissa delar hade jag längtat jättemycket efter och så var de inte med... oh well, jag älskar Isaac!!! ♥Skrivet av Borttagen: Buhhuuuu... Skrivet av cikki: JAG VETSkrivet av Borttagen: AhhhhhSameee, kommer sitta och gråta åt allt. Började ju fan nästan gråta när jag såg trailern igår Dx De hade gjort filmatiseringen väldigt bra. Spoiler: Tryck här för att visa! Jag med ahaha :cccc AHHH Men de borde haft med lite grejer som inte var med... 16 jun, 2014 21:16 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja och ahhhh det var så bra ahhh Skrivet av cikki: Ja, tycker jag med. Vissa delar hade jag längtat jättemycket efter och så var de inte med... oh well, jag älskar Isaac!!! ♥ Skrivet av Borttagen: Buhhuuuu... Skrivet av cikki: JAG VETSkrivet av Borttagen: AhhhhhSameee, kommer sitta och gråta åt allt. Började ju fan nästan gråta när jag såg trailern igår Dx De hade gjort filmatiseringen väldigt bra. Spoiler: Tryck här för att visa! Jag med ahaha :cccc AHHH Men de borde haft med lite grejer som inte var med... 16 jun, 2014 21:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cikki: Jag vet omgSkrivet av Borttagen: Ja och ahhhh det var så bra ahhh Skrivet av cikki: Ja, tycker jag med. Vissa delar hade jag längtat jättemycket efter och så var de inte med... oh well, jag älskar Isaac!!! ♥ Skrivet av Borttagen: Buhhuuuu... Skrivet av cikki: JAG VETSkrivet av Borttagen: AhhhhhSameee, kommer sitta och gråta åt allt. Började ju fan nästan gråta när jag såg trailern igår Dx De hade gjort filmatiseringen väldigt bra. Spoiler: Tryck här för att visa! Jag med ahaha :cccc AHHH Men de borde haft med lite grejer som inte var med... 16 jun, 2014 21:25 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Borttagen: en sak jag inte fattar är att de bytte ut "I do Augustus.Skrivet av cikki: Jag vet omg Skrivet av Borttagen: Ja och ahhhh det var så bra ahhh Skrivet av cikki: Ja, tycker jag med. Vissa delar hade jag längtat jättemycket efter och så var de inte med... oh well, jag älskar Isaac!!! ♥ Skrivet av Borttagen: Buhhuuuu... Skrivet av cikki: JAG VETSkrivet av Borttagen: AhhhhhSameee, kommer sitta och gråta åt allt. Började ju fan nästan gråta när jag såg trailern igår Dx De hade gjort filmatiseringen väldigt bra. Spoiler: Tryck här för att visa! Jag med ahaha :cccc AHHH Men de borde haft med lite grejer som inte var med... I do" till Okay... >.< 16 jun, 2014 21:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cikki: Nä... ._.Skrivet av Borttagen: en sak jag inte fattar är att de bytte ut "I do Augustus.Skrivet av cikki: Jag vet omg Skrivet av Borttagen: Ja och ahhhh det var så bra ahhh Skrivet av cikki: Ja, tycker jag med. Vissa delar hade jag längtat jättemycket efter och så var de inte med... oh well, jag älskar Isaac!!! ♥ Skrivet av Borttagen: Buhhuuuu... Skrivet av cikki: JAG VETSkrivet av Borttagen: AhhhhhSameee, kommer sitta och gråta åt allt. Började ju fan nästan gråta när jag såg trailern igår Dx De hade gjort filmatiseringen väldigt bra. Spoiler: Tryck här för att visa! Jag med ahaha :cccc AHHH Men de borde haft med lite grejer som inte var med... I do" till Okay... >.< 16 jun, 2014 21:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Borttagen: Tyskland leder med 4-0 i fotbollsmatchen mot Portugal HELL YEAH! Och Tyskland vann med 4-0 16 jun, 2014 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen