@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Asså allvarligt. Det ska vara skitfint väder hela vecken och självklart regn på just fredag! Varför ska det alltid regna på midsommarafton??
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jun, 2014 18:29 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Bra sak: Min hals känns bättre, det som är dåligt dock är att jag är så uttråkad, finns inget på TV, alldeles för tidigt att gå och lägga sig och jag har ingen lust att läsa!
16 jun, 2014 18:39 |
|
Frivolt
Elev |
16 jun, 2014 18:42 |
|
Siriusis
Elev |
DAAAW KAN INTE TUMMA FLER INLÄGG IDAG TYPISKT D: Hai 16 jun, 2014 18:53 |
|
Frivolt
Elev |
Men attans bananer D: Du får tumma imorn då? 16 jun, 2014 18:58 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Frivolt: Men attans bananer D: Du får tumma imorn då? haha yup det får jag göra X3 Hai 16 jun, 2014 19:02 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
I juli ska jag åka på SM (i bågskytte)
Jag har bestämt mig för att skjuta i alla tre grenar, jakt, fält och tavelskytte. 16 jun, 2014 19:30 |
|
Vildvittra
Elev |
Femton gastar på död mans kista
hej o hå och en flaska med rom Femton mackor uti min kista måste jag ha för min mage är tom Femton pirater och femton gastar hej och hå på det stormande hav Femton pirater och femton gastar hej och hå uppå död mans grav Femton gastar på en död mans kista Hej och hå å’ en flaska med rom! Drick ty hin håle har sörjt för det sista Hej och hå å’ en flaska med rom! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 jun, 2014 19:30
Detta inlägg ändrades senast 2014-06-16 kl. 19:31
|
|
Anna-chan
Elev |
Skrivet av GinnyWeasley1: I juli ska jag åka på SM (i bågskytte) Jag har bestämt mig för att skjuta i alla tre grenar, jakt, fält och tavelskytte. Oh, lycka till! ^^ Join the dark side, we have cookies~
16 jun, 2014 19:30 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Skrivet av Anna-chan: Skrivet av GinnyWeasley1: I juli ska jag åka på SM (i bågskytte) Jag har bestämt mig för att skjuta i alla tre grenar, jakt, fält och tavelskytte. Oh, lycka till! ^^ Tack, det lär jag behöva 16 jun, 2014 19:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen