@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Borttagen: oj ;o D: Hai 16 jun, 2014 17:55 |
|
Borttagen
|
16 jun, 2014 17:56 |
|
Safir
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Safir: Kim Potter Uhuhu kanske, jag vet inte, tror det. Lills Tack ♥ Anne Potter Nej, det är en annan tjej. Jag har inte tyckt om henne på det sättet förut men well, igår förändrades någonting. Jag vet faktiskt inte, är som sagt förvirrad. Aha c: Förlåt om jag låter desperat.. MEN VAD HÄNDE IGÅR??? Du är i alla fall en underbar tjej ♥ Haha tack, och ingenting egentligen. Det var nog väldigt oromantiskt när jag tänker efter men vi var på ett typ en jogginggrej och sprang och skrattade tillsammans (hennes skratt ♥) och sedan så kramade jag henne innan jag skulle gå och hon log mot mig och där någonstans kände jag mig, tja, levande typ. Levande och glad. Mina känslor idag: Spoiler: Tryck här för att visa! Okay that's cheesy but well.
16 jun, 2014 17:59
Detta inlägg ändrades senast 2014-06-16 kl. 18:00
|
|
Siriusis
Elev |
Not very good, and one thing to make things worse; he is like Lucifer in his behaviour too. Dear lord i'm gonna die ._. Hai 16 jun, 2014 17:59 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Safir: Kim Potter Uhuhu kanske, jag vet inte, tror det. Lills Tack ♥ Anne Potter Nej, det är en annan tjej. Jag har inte tyckt om henne på det sättet förut men well, igår förändrades någonting. Jag vet faktiskt inte, är som sagt förvirrad. Jag menar hon som du skrev om på TPC och när du sa att du var kär i henne så sa hon att hon bara ville va' vänner.
16 jun, 2014 18:02 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Safir: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Safir: Kim Potter Uhuhu kanske, jag vet inte, tror det. Lills Tack ♥ Anne Potter Nej, det är en annan tjej. Jag har inte tyckt om henne på det sättet förut men well, igår förändrades någonting. Jag vet faktiskt inte, är som sagt förvirrad. Aha c: Förlåt om jag låter desperat.. MEN VAD HÄNDE IGÅR??? Du är i alla fall en underbar tjej ♥ Haha tack, och ingenting egentligen. Det var nog väldigt oromantiskt när jag tänker efter men vi var på ett typ en jogginggrej och sprang och skrattade tillsammans (hennes skratt ♥) och sedan så kramade jag henne innan jag skulle gå och hon log mot mig och där någonstans kände jag mig, tja, levande typ. Levande och glad. Mina känslor idag: Spoiler: Tryck här för att visa! Okay that's cheesy but well. JOOOO! Nejmen det låter visst romantiskt! Hon får dig att känna dig levande och glad. Det är romantiskt! Glad för din skull ♥ Hehe xD ![]()
16 jun, 2014 18:05 |
|
Safir
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Safir: Kim Potter Uhuhu kanske, jag vet inte, tror det. Lills Tack ♥ Anne Potter Nej, det är en annan tjej. Jag har inte tyckt om henne på det sättet förut men well, igår förändrades någonting. Jag vet faktiskt inte, är som sagt förvirrad. Jag menar hon som du skrev om på TPC och när du sa att du var kär i henne så sa hon att hon bara ville va' vänner. Oups, svaret till Anne Potter skulle vara till dig cx
16 jun, 2014 18:05 |
|
Hedwig96
Elev |
Ojnej min lillebror gick ut och sälja miniglassar på gatan för 1€ st...
16 jun, 2014 18:14 |
|
Safir
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Safir: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Safir: Kim Potter Uhuhu kanske, jag vet inte, tror det. Lills Tack ♥ Anne Potter Nej, det är en annan tjej. Jag har inte tyckt om henne på det sättet förut men well, igår förändrades någonting. Jag vet faktiskt inte, är som sagt förvirrad. Aha c: Förlåt om jag låter desperat.. MEN VAD HÄNDE IGÅR??? Du är i alla fall en underbar tjej ♥ Haha tack, och ingenting egentligen. Det var nog väldigt oromantiskt när jag tänker efter men vi var på ett typ en jogginggrej och sprang och skrattade tillsammans (hennes skratt ♥) och sedan så kramade jag henne innan jag skulle gå och hon log mot mig och där någonstans kände jag mig, tja, levande typ. Levande och glad. Mina känslor idag: Spoiler: Tryck här för att visa! Okay that's cheesy but well. JOOOO! Nejmen det låter visst romantiskt! Hon får dig att känna dig levande och glad. Det är romantiskt! Glad för din skull ♥ Hehe xD Haha man tackar cx
16 jun, 2014 18:15 |
|
MissFnissFan
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av MissFnissFan: Skrivet av MissFniss: Skrivet av MissFnissFan: Skrivet av MissFniss: Skrivet av MissFnissFan: Skrivet av MissFniss: Skrivet av MissFnissFan: Någon som tänker konfirmera sig? :3 MissFniss snälla vi konfirmerar oss! Just becoz of Yolo you knööw!! #maybe #yolovarning #SpallePawööör Plz, min syster säger att det är awesome, plus efter det får man åka till typ tc, tece eller whatever (Det är tydligen JÄTTEHÄRLIGT DÄR let's do it c8 inte för att jag vet vad tc är för något men #yolovarning yaay! c8 Vet du när man börjar typ hahah xD har papperet hemma ngnstans cx Det är typ ett kloster i Frankrike och såhär aa man bor i tält eller baraker och det finns bara el på toan och man går upp tidigt och bön kl.8 och det är tydligen jättemysigt med gemenskap och allt förklarar sen, men man måste ha konfimerat sig för det c; c8 tror det var 6:e september eller något?? haha cx men omg vad awesome vi måste göra det c8< okej men vi ska göra det c8< Jag VEEET och liksom det blir som en annan form av det där på disagården c8<< vi måste ABSOLUT göra det c:< ofc c8 omg let's do it för disagården var fett mysig seriösttttt c8 ♥ yeeh c8 jag veeet asså vi måste verkliiigeeen c8 ♥
MissFniss är bäst <3
16 jun, 2014 18:16 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen