@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jännii
Elev |
potterflicka jag blir aldrig av med dig :-(
after a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'maybe life isn't for everyone' 16 jun, 2014 16:26 |
|
Frivolt
Elev |
baah! kan inte bestämma mig för om jag ska cykla iväg till ica o köpa middag eller om jag ska ta o köpa mig en kebab på pizzerian bakom huset? D:
Eller om jag ska skita i båda och inte äta nånting... 16 jun, 2014 16:31 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: baah! kan inte bestämma mig för om jag ska cykla iväg till ica o köpa middag eller om jag ska ta o köpa mig en kebab på pizzerian bakom huset? D: Eller om jag ska skita i båda och inte äta nånting... Kebab! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 jun, 2014 16:34 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: baah! kan inte bestämma mig för om jag ska cykla iväg till ica o köpa middag eller om jag ska ta o köpa mig en kebab på pizzerian bakom huset? D: Eller om jag ska skita i båda och inte äta nånting... Kebab! haha, lutar åt det ;P Jag kommer bli så tjock men aja, banta får jag göra sen nån gång xD 16 jun, 2014 16:34 |
|
Majen00
Elev |
16 jun, 2014 16:38 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: baah! kan inte bestämma mig för om jag ska cykla iväg till ica o köpa middag eller om jag ska ta o köpa mig en kebab på pizzerian bakom huset? D: Eller om jag ska skita i båda och inte äta nånting... Kebab! haha, lutar åt det ;P Jag kommer bli så tjock men aja, banta får jag göra sen nån gång xD Du är smal så det räcker, så käka kebab du Skyll på att jag tvingade dig annars "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 jun, 2014 16:40 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: baah! kan inte bestämma mig för om jag ska cykla iväg till ica o köpa middag eller om jag ska ta o köpa mig en kebab på pizzerian bakom huset? D: Eller om jag ska skita i båda och inte äta nånting... Kebab! haha, lutar åt det ;P Jag kommer bli så tjock men aja, banta får jag göra sen nån gång xD Du är smal så det räcker, så käka kebab du Skyll på att jag tvingade dig annars haha ;P Nuja, men sen ;D Aja, det tar vi då haha ;D hahah I will 16 jun, 2014 16:41 |
|
Nordanhym
Elev |
16 jun, 2014 16:56 |
|
cirklar
Elev |
Vänta, va? Vad menar ni med att jag är 19 år om 6 månader? Jag är ganska säker på att jag var 12 år alldeles nyss...
16 jun, 2014 17:00 |
|
Zendaya
Elev |
Jaaaaaaaa får se ZZ TOP idag
16 jun, 2014 17:02 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen