@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Ginny00: Dansade hela dagen igår och sedan var jag med min kompis, idag ska jag dansa ännu mer.. jag är trött Jag vill också dansa D: 16 jun, 2014 09:43 |
|
Jacko
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: älskar dig också. ♥Jag får alltid ett litet anfall då Jacko loggar in cuz... Idk han är snääääääll :3
16 jun, 2014 10:10 |
|
Borttagen
|
Ska se tfios idag. Någon som vill ta min biljett och kolla istället?
16 jun, 2014 10:43 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Klaestron: God morgon Mugglis, nackdelen med att vara på besök hos mor är att man vaknar så satans tidigt! Och att man är ensam i ett hus i obygden till i eftermiddag. Tur att hon har en katt som jag kan ha sällskap med ute på gården Tycker det låter underbart Sen har du ju Mugglis som sällskap också ^^ ![]()
16 jun, 2014 10:43 |
|
yerAwizardThea
Elev |
16 jun, 2014 11:03 |
|
Borttagen
|
The Neverdies ska inte spela på Hamnfestivalen längre. Det var det enda jag har sett framemot på hela sommaren, sedan vi inte skulle åka till Göteborg längre.
Ugh, nej, jag är jättebesviken. Varför ställs allt in? 16 jun, 2014 11:14 |
|
Nordanhym
Elev |
16 jun, 2014 12:35 |
|
Siriusis
Elev |
""What? But Melissa is cool as hell!""
sen insåg jag vad jag sa XD Hai 16 jun, 2014 12:40 |
|
Borttagen
|
Varför kan man blockera sig själv här på Mugglis? o.O
16 jun, 2014 12:46 |
|
cikki
Elev |
JAAAA DET REGNAR
EFTER FLERA DAGAR BARA GRÅTT UTAN REGN SÅ REGNAR DET WOHOOO 16 jun, 2014 12:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen