@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
potterflicka
Elev |
Ett kapitel klart!
Känner mig duktig :-) 15 jun, 2014 20:09 |
|
yerAwizardThea
Elev |
15 jun, 2014 20:10 |
|
Anna-chan
Elev |
Jag gör! c: Även om jag inte är ginger... Eller, jag är typ ginger, men ändå inte :3 Halvginger... owo xD Nämen, jag har typ lite röda/orangea nyanser i mitt hår *host* brunröttoranget hår *host*, men sen är typ min hy och allt annat samma som personer som är ginger... Och håret förrutom att jag då inte har helt den färgen på håret, utan mest slingor typ... Eller ja... Whatever xD Så jag känner igen mig ganska mycket, det var det jag ville ha fram med det här c: xD Join the dark side, we have cookies~
15 jun, 2014 20:15 |
|
potterflicka
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Råkade just radera ett helt kapitel jag hade skrivit. Alltså, hahaha, det är faktiskt inte kul. ( Jag är på en så skumt humör att jag inte kan bli arg eller irriterad över någonting ). IMORGON HÄMTAS MINA SÖTA KANINER. Jag är så lycklig, allvarligt talat, livet kan inte bli bättre! 15 jun, 2014 20:34 |
|
Borttagen
|
Fredags var ju den bästa dagen ever! Kvällen är oförglömlig!! ♥♥
15 jun, 2014 20:53 |
|
Borttagen
|
Kollar i mina bevakade trådar.
15 jun, 2014 20:53 |
|
Borttagen
|
Divergent var så fantastisk. En av de bästa filmerna jag har sett. Satt själv på sista raden och fangirlade bc Four och Tris är världens finaste ♥ Förhoppningsvis så såg ingen mig... EHEH
Det är en av väldigt, väldigt få filmer jag tycker kan jämföras med boken. Höll på att börja gråta typ fyra gånger hah... Och så var TFIOS-trailern i reklamen. Började typ gråta när jag såg den hehe... 15 jun, 2014 21:05 |
|
Anna-chan
Elev |
Min dator har bara 8% batteri kvar... Nu måste jag ju resa mig upp och hämta laddarsladden D:
Join the dark side, we have cookies~
15 jun, 2014 21:09 |
|
Margaret
Elev |
Okej, jag kollade just på TFIOS online. Ska se den när den kommer ut på bio här också, naturligtvis, men jag kunde inte hålla mig. Vad fan gjorde jag det för? Jag blir nog aldrig mig själv efter det här alltså, fyfan!
![]()
15 jun, 2014 21:14 |
|
Borttagen
|
Snörvlar och skriver detta.
15 jun, 2014 21:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen