@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PPP
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Ja, skypat med PPP. Det gick ju sådär då, med Hugo och Hjalmar som aldrig håller tyst... Men det var kul ändå!! Japp, men vi måste göra om det! Bara vi slutar med vår fåniga blyghet! Åh, du skulle sett min mamma efter det... Ja, fast vi var inte så blyga som jag hade trott… Din mamma är väl inte arg på dig!? *visslar* Jo... Men hon förbjöd mig inte att göra det igen! Tur i alla fall det… Hon kommer antagligen över det om ett tag. Hon sa typ att "man ska aldrig lita på främlingar", men inget om att jag skulle sluta, så yey... Hon kan se själv när vi skypar, så ser hon att jag inte är en pedofil...
15 jun, 2014 19:39 |
|
MissFnissFan
Elev |
Jag ska få en dator
MissFniss är bäst <3
15 jun, 2014 19:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Ja, skypat med PPP. Det gick ju sådär då, med Hugo och Hjalmar som aldrig håller tyst... Men det var kul ändå!! Japp, men vi måste göra om det! Bara vi slutar med vår fåniga blyghet! Åh, du skulle sett min mamma efter det... Ja, fast vi var inte så blyga som jag hade trott… Din mamma är väl inte arg på dig!? *visslar* Jo... Men hon förbjöd mig inte att göra det igen! Tur i alla fall det… Hon kommer antagligen över det om ett tag. Hon sa typ att "man ska aldrig lita på främlingar", men inget om att jag skulle sluta, så yey... Hon kan se själv när vi skypar, så ser hon att jag inte är en pedofil... Men alltså fatta hur hon skulle reagera... 15 jun, 2014 19:41 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av MissFnissFan: Skrivet av MissFniss: Skrivet av MissFnissFan: Någon som tänker konfirmera sig? :3 MissFniss snälla vi konfirmerar oss! Just becoz of Yolo you knööw!! #maybe #yolovarning #SpallePawööör Plz, min syster säger att det är awesome, plus efter det får man åka till typ tc, tece eller whatever (Det är tydligen JÄTTEHÄRLIGT DÄR let's do it c8 inte för att jag vet vad tc är för något men #yolovarning
15 jun, 2014 19:42 |
|
PPP
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Ja, skypat med PPP. Det gick ju sådär då, med Hugo och Hjalmar som aldrig håller tyst... Men det var kul ändå!! Japp, men vi måste göra om det! Bara vi slutar med vår fåniga blyghet! Åh, du skulle sett min mamma efter det... Ja, fast vi var inte så blyga som jag hade trott… Din mamma är väl inte arg på dig!? *visslar* Jo... Men hon förbjöd mig inte att göra det igen! Tur i alla fall det… Hon kommer antagligen över det om ett tag. Hon sa typ att "man ska aldrig lita på främlingar", men inget om att jag skulle sluta, så yey... Hon kan se själv när vi skypar, så ser hon att jag inte är en pedofil... Men alltså fatta hur hon skulle reagera... Skulle hon bli förvånad att jag är en vanlig människa, eller skulle hon tro att det var någon släkting till mig som skyddade, typ ett barn eller så…??
15 jun, 2014 19:44 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av MissFnissFan: Jag ska få en dator omg bästa namnet c8
15 jun, 2014 19:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Ja, skypat med PPP. Det gick ju sådär då, med Hugo och Hjalmar som aldrig håller tyst... Men det var kul ändå!! Japp, men vi måste göra om det! Bara vi slutar med vår fåniga blyghet! Åh, du skulle sett min mamma efter det... Ja, fast vi var inte så blyga som jag hade trott… Din mamma är väl inte arg på dig!? *visslar* Jo... Men hon förbjöd mig inte att göra det igen! Tur i alla fall det… Hon kommer antagligen över det om ett tag. Hon sa typ att "man ska aldrig lita på främlingar", men inget om att jag skulle sluta, så yey... Hon kan se själv när vi skypar, så ser hon att jag inte är en pedofil... Men alltså fatta hur hon skulle reagera... Skulle hon bli förvånad att jag är en vanlig människa, eller skulle hon tro att det var någon släkting till mig som skyddade, typ ett barn eller så…?? Nej men typ "Jaha, hur länge har ni känt varandra? Vad heter du? Du, vem är det där?" 15 jun, 2014 19:46 |
|
MissFnissFan
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av MissFnissFan: Skrivet av MissFniss: Skrivet av MissFnissFan: Någon som tänker konfirmera sig? :3 MissFniss snälla vi konfirmerar oss! Just becoz of Yolo you knööw!! #maybe #yolovarning #SpallePawööör Plz, min syster säger att det är awesome, plus efter det får man åka till typ tc, tece eller whatever (Det är tydligen JÄTTEHÄRLIGT DÄR let's do it c8 inte för att jag vet vad tc är för något men #yolovarning yaay! c8 Vet du när man börjar typ hahah xD har papperet hemma ngnstans cx Det är typ ett kloster i Frankrike och såhär aa man bor i tält eller baraker och det finns bara el på toan och man går upp tidigt och bön kl.8 och det är tydligen jättemysigt med gemenskap och allt förklarar sen, men man måste ha konfimerat sig för det c;
MissFniss är bäst <3
15 jun, 2014 19:46 |
|
Nordanhym
Elev |
15 jun, 2014 19:47 |
|
PPP
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Ja, skypat med PPP. Det gick ju sådär då, med Hugo och Hjalmar som aldrig håller tyst... Men det var kul ändå!! Japp, men vi måste göra om det! Bara vi slutar med vår fåniga blyghet! Åh, du skulle sett min mamma efter det... Ja, fast vi var inte så blyga som jag hade trott… Din mamma är väl inte arg på dig!? *visslar* Jo... Men hon förbjöd mig inte att göra det igen! Tur i alla fall det… Hon kommer antagligen över det om ett tag. Hon sa typ att "man ska aldrig lita på främlingar", men inget om att jag skulle sluta, så yey... Hon kan se själv när vi skypar, så ser hon att jag inte är en pedofil... Men alltså fatta hur hon skulle reagera... Skulle hon bli förvånad att jag är en vanlig människa, eller skulle hon tro att det var någon släkting till mig som skyddade, typ ett barn eller så…?? Nej men typ "Jaha, hur länge har ni känt varandra? Vad heter du? Du, vem är det där?" Och kanske typ "hur gammal är du?"...
15 jun, 2014 19:48 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen