@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
Skrivet av lumos1: Hon stod, på den blå delen eller vad det var cx Skrivet av cikki: Skrivet av lumos1: Åh vad kul, min lillasyster var där o.o Igår var jag på One Directions konsert o.o ♥ Är inte direkt lika stort fan som jag var förut, meeen det var helt fantastiskt och underbart och otroligt ändå! Min hals var bara... ganska... förstörd efteråt typ -.-' Men whatever, det var det så värt xD Det var super mysig stämning bland publiken både innan och under själva konserten också. Har även hört några låt av 5 seconds of summer (som var förbandet) innan och tyckte att den var bra, men det var mer tack vare konserten som jag fastnade för dem, nu är jag helt asdfghjkl dom är ju super bra ;;u;; Nu längtar jag till nästa år och hoppas på att både One Direction och (speciellt) 5sos kommer ha Europa turné då ♥3 Åh! vet du vilken läktare (eller om hon hade ståplatser) hon satt på? c: 15 jun, 2014 19:27 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
Skrivet av cikki: [color=blue]YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSS *fanboying* okok andas *djupa andetag*Skrivet av Xenophilius Snape: JAG VEEEEET TROYE ÄR SÅ FAB MAN KAN BLI OCH ALLA GIFS MED HONOM ÄR FAB C:: Skrivet av cikki: ERMAHGERD DIN GIF MED TROYE IS FREAKING FAB. ERMAAHGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD Jag är besatt av mina gummistövlar. C:
15 jun, 2014 19:27 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av cikki: Skrivet av lumos1: Hon stod, på den blå delen eller vad det var cx Skrivet av cikki: Skrivet av lumos1: Åh vad kul, min lillasyster var där o.o Igår var jag på One Directions konsert o.o ♥ Är inte direkt lika stort fan som jag var förut, meeen det var helt fantastiskt och underbart och otroligt ändå! Min hals var bara... ganska... förstörd efteråt typ -.-' Men whatever, det var det så värt xD Det var super mysig stämning bland publiken både innan och under själva konserten också. Har även hört några låt av 5 seconds of summer (som var förbandet) innan och tyckte att den var bra, men det var mer tack vare konserten som jag fastnade för dem, nu är jag helt asdfghjkl dom är ju super bra ;;u;; Nu längtar jag till nästa år och hoppas på att både One Direction och (speciellt) 5sos kommer ha Europa turné då ♥3 Åh! vet du vilken läktare (eller om hon hade ståplatser) hon satt på? c: Okej, då kan jag ha sett henne från där jag satt c8 Nejmen xD ;;
15 jun, 2014 19:28 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av MissFnissFan: Någon som tänker konfirmera sig? :3 MissFniss snälla vi konfirmerar oss! Just becoz of Yolo you knööw!! #maybe #yolovarning #SpallePawööör
15 jun, 2014 19:29 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Xenophilius Snape: IHIHIH HAN ÄR SÅ AWESOMESkrivet av cikki: [color=blue]YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSS *fanboying* okok andas *djupa andetag* Skrivet av Xenophilius Snape: JAG VEEEEET TROYE ÄR SÅ FAB MAN KAN BLI OCH ALLA GIFS MED HONOM ÄR FAB C:: Skrivet av cikki: ERMAHGERD DIN GIF MED TROYE IS FREAKING FAB. ERMAAHGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD Jag är besatt av mina gummistövlar. C: 15 jun, 2014 19:30 |
|
MissFnissFan
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av MissFnissFan: Ni också eller?^^ Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av MissFnissFan: Jupp^^ Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av MissFnissFan: Jaaaaag :3 Någon som tänker konfirmera sig? :3 MissFniss snälla vi konfirmerar oss! Just becoz of Yolo you knööw!! Är du 00 eller? :3 Härligt x) Jajamensan!
MissFniss är bäst <3
15 jun, 2014 19:32 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av MissFnissFan: Då tänkte jag rätt Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av MissFnissFan: Ni också eller?^^ Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av MissFnissFan: Jupp^^ Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av MissFnissFan: Jaaaaag :3 Någon som tänker konfirmera sig? :3 MissFniss snälla vi konfirmerar oss! Just becoz of Yolo you knööw!! Är du 00 eller? :3 Härligt x) Jajamensan!
15 jun, 2014 19:35 |
|
PPP
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Ja, skypat med PPP. Det gick ju sådär då, med Hugo och Hjalmar som aldrig håller tyst... Men det var kul ändå!! Japp, men vi måste göra om det! Bara vi slutar med vår fåniga blyghet! Åh, du skulle sett min mamma efter det... Ja, fast vi var inte så blyga som jag hade trott… Din mamma är väl inte arg på dig!? *visslar* Jo... Men hon förbjöd mig inte att göra det igen! Tur i alla fall det… Hon kommer antagligen över det om ett tag.
15 jun, 2014 19:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Ja, skypat med PPP. Det gick ju sådär då, med Hugo och Hjalmar som aldrig håller tyst... Men det var kul ändå!! Japp, men vi måste göra om det! Bara vi slutar med vår fåniga blyghet! Åh, du skulle sett min mamma efter det... Ja, fast vi var inte så blyga som jag hade trott… Din mamma är väl inte arg på dig!? *visslar* Jo... Men hon förbjöd mig inte att göra det igen! Tur i alla fall det… Hon kommer antagligen över det om ett tag. Hon sa typ att "man ska aldrig lita på främlingar", men inget om att jag skulle sluta, så yey... 15 jun, 2014 19:38 |
|
MissFnissFan
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av MissFnissFan: Någon som tänker konfirmera sig? :3 MissFniss snälla vi konfirmerar oss! Just becoz of Yolo you knööw!! #maybe #yolovarning #SpallePawööör Plz, min syster säger att det är awesome, plus efter det får man åka till typ tc, tece eller whatever (Det är tydligen JÄTTEHÄRLIGT DÄR
MissFniss är bäst <3
15 jun, 2014 19:38 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen