Onlinelistor!
Forum > Off Topic > Onlinelistor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Cykel: Åh, vad glad jag blev av din kommentar Supersökaren! Tack så mycket Tack så hjärtligt mycket för kommentaren och jag hoppas verkligen att få träffa dig igen för du är verkligen jättesnäll och rolig. 13 aug, 2012 12:02 |
|
Lingonbean
Elev |
Supersökaren Haha ja det stämmer att vi hade en mur emellan oss och var fiender eftersom vi inte kunde sitta bredvid varandra, har dock för mig att vi lade ned stridsyxan till slut.
Differences of habit and language are nothing at all if our aims are identical and our hearts are open 13 aug, 2012 14:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lingonbean: Supersökaren Haha ja det stämmer att vi hade en mur emellan oss och var fiender eftersom vi inte kunde sitta bredvid varandra, har dock för mig att vi lade ned stridsyxan till slut. Vilken tur, visste inte riktigt vem det var men ahde för mig att det var du xD Vad bra, man ska inte vara fiender Varsågod, du förtjänar denverkligen 13 aug, 2012 14:29 |
|
Luna Chang
Elev |
AlexZz- Min helt Awesomiga farmor!!
Corriiz- Vi borde prata mer!! Luna.Lovegood- MAMMA!! Du är bara för härlig!! Ginny.:.Weasley- Vi borde oxå prata mer! Mikaela120- Vad hände med rollspelet? det dog ut.. Ingis- Jag VILL rulla iväg din polisstation NU!!! Victoire Weasly- Du fantastiska person och helt awesomiga författare mine- Vi borde prata mer! Hp Luna- Dig har jag heller inte pratat mkt med.. Men vi borde prata mer! nib- Då du köpte Hermione kortet av mig gjorde du så att jag kom in på Galleon listan, TACK! Clara Darkin- Är du säker på att du är 10 år?? Du MÅSTE vara äldre än så!! Erica- En till jag inte pratat så mkt med, men vi borde det!! MissLollo- Jag minns när när du böt konto. Jag kände mig tvungen på något sätt att skicka en vänförfrågan då -Patronus- Det är länge sen vi pratade nu... Korra- I miss u!!! du är bara så härlig!! Ellie Lovegood- En till jag inte har haft så mkt kontakt med Luna02- Du är en awesome person jag borde prata mer med! LucyMalfoy- Du verkar vara en snäll person, vi borde prata mer! Okej.. Insåg just att jag har lite kontakt med väldigt många på min kontaktlista.. Och det här var nog inte min grejj.. Hej 13 aug, 2012 14:38
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-13 kl. 14:42
|
|
Hp Luna
Elev |
13 aug, 2012 14:41 |
|
Mikaela120
Elev |
Skrivet av Luna Chang: AlexZz- Min helt Awesomiga farmor!! Corriiz- Vi borde prata mer!! Luna.Lovegood- MAMMA!! Du är bara för härlig!! Ginny.:.Weasley- Vi borde oxå prata mer! Mikaela120- Vad hände med rollspelet? det dog ut.. Ingis- Jag VILL rulla iväg din polisstation NU!!! Victoire Weasly- Du fantastiska person och helt awesomiga författare mine- Vi borde prata mer! Hp Luna- Dig har jag heller inte pratat mkt med.. Men vi borde prata mer! nib- Då du köpte Hermione kortet av mig gjorde du så att jag kom in på Galleon listan, TACK! Clara Darkin- Är du säker på att du är 10 år?? Du MÅSTE vara äldre än så!! Erica- En till jag inte pratat så mkt med, men vi borde det!! MissLollo- Jag minns när när du böt konto. Jag kände mig tvungen på något sätt att skicka en vänförfrågan då -Patronus- Det är länge sen vi pratade nu... Korra- I miss u!!! du är bara så härlig!! Ellie Lovegood- En till jag inte har haft så mkt kontakt med Luna02- Du är en awesome person jag borde prata mer med! LucyMalfoy- Du verkar vara en snäll person, vi borde prata mer! Okej.. Insåg just att jag har lite kontakt med väldigt många på min kontaktlista.. Och det här var nog inte min grejj.. Jag kom med på en lista :O Jag brukar vara inne ibland men det blir aldrig av... 13 aug, 2012 14:44 |
|
Erica
Elev |
13 aug, 2012 14:44 |
|
MissLollo
Elev |
13 aug, 2012 14:45 |
|
AlexZz
Elev |
13 aug, 2012 14:45 |
|
Luna Chang
Elev |
Ja Jag märkte det Mikaela120 kanske inte så smart att citera det där.. Du skickade ut många onödiga ugglor.. Hej 13 aug, 2012 14:46 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen