TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: TRUE! TACK MEN JAG KOMMER ÄNDÅ DÖDA DIG! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Idiot... jag kommer få tag i dig imorgon Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: SLUTA SOVA SÅ VI KAN TRÄFFAS NU! Hej! :3 ZZZZZZZZZzzzzzzz!! ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz!!! PROV I MORŃ! DET KAN DU INTE!! PUSS PUSS! ![]() And I'm very sorry... for being awesome
15 nov, 2017 21:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: JO! KOMMER DU INTE IHÅG FÖRR IGÅR NÄR JAG STRÖP DIG?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: TRUE! TACK MEN JAG KOMMER ÄNDÅ DÖDA DIG! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Idiot... jag kommer få tag i dig imorgon Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: SLUTA SOVA SÅ VI KAN TRÄFFAS NU! Hej! :3 ZZZZZZZZZzzzzzzz!! ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz!!! PROV I MORŃ! DET KAN DU INTE!! PUSS PUSS! A KOMMER OCKSÅ ATT VARA MED! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! SIMMADIMMA VI MÅSTE SNACKA NU! 15 nov, 2017 21:33 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: JO! KOMMER DU INTE IHÅG FÖRR IGÅR NÄR JAG STRÖP DIG?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: TRUE! TACK MEN JAG KOMMER ÄNDÅ DÖDA DIG! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Idiot... jag kommer få tag i dig imorgon Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: SLUTA SOVA SÅ VI KAN TRÄFFAS NU! Hej! :3 ZZZZZZZZZzzzzzzz!! ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz!!! PROV I MORŃ! DET KAN DU INTE!! PUSS PUSS! A KOMMER OCKSÅ ATT VARA MED! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! SIMMADIMMA VI MÅSTE SNACKA NU! Tyvär kommer inte ihåg det. Du kommer skolka imorn det vet jag!! ![]() And I'm very sorry... for being awesome
15 nov, 2017 21:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: NEEEEEEJ! VARFÖR SKULLE JAG SKOLKA?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: JO! KOMMER DU INTE IHÅG FÖRR IGÅR NÄR JAG STRÖP DIG?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: TRUE! TACK MEN JAG KOMMER ÄNDÅ DÖDA DIG! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Idiot... jag kommer få tag i dig imorgon Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: SLUTA SOVA SÅ VI KAN TRÄFFAS NU! Hej! :3 ZZZZZZZZZzzzzzzz!! ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz!!! PROV I MORŃ! DET KAN DU INTE!! PUSS PUSS! A KOMMER OCKSÅ ATT VARA MED! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! SIMMADIMMA VI MÅSTE SNACKA NU! Tyvär kommer inte ihåg det. Du kommer skolka imorn det vet jag!! 15 nov, 2017 21:43 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: NEEEEEEJ! VARFÖR SKULLE JAG SKOLKA?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: JO! KOMMER DU INTE IHÅG FÖRR IGÅR NÄR JAG STRÖP DIG?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: TRUE! TACK MEN JAG KOMMER ÄNDÅ DÖDA DIG! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Idiot... jag kommer få tag i dig imorgon Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: SLUTA SOVA SÅ VI KAN TRÄFFAS NU! Hej! :3 ZZZZZZZZZzzzzzzz!! ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz!!! PROV I MORŃ! DET KAN DU INTE!! PUSS PUSS! A KOMMER OCKSÅ ATT VARA MED! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! SIMMADIMMA VI MÅSTE SNACKA NU! Tyvär kommer inte ihåg det. Du kommer skolka imorn det vet jag!! Det gör du jämt på torsdagar ![]() And I'm very sorry... for being awesome
15 nov, 2017 21:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: Nej! Jag är ju sjuk... har du inte sett hur jag ser ut i skolan? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: NEEEEEEJ! VARFÖR SKULLE JAG SKOLKA?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: JO! KOMMER DU INTE IHÅG FÖRR IGÅR NÄR JAG STRÖP DIG?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: TRUE! TACK MEN JAG KOMMER ÄNDÅ DÖDA DIG! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Idiot... jag kommer få tag i dig imorgon Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: SLUTA SOVA SÅ VI KAN TRÄFFAS NU! Hej! :3 ZZZZZZZZZzzzzzzz!! ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz!!! PROV I MORŃ! DET KAN DU INTE!! PUSS PUSS! A KOMMER OCKSÅ ATT VARA MED! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! SIMMADIMMA VI MÅSTE SNACKA NU! Tyvär kommer inte ihåg det. Du kommer skolka imorn det vet jag!! Det gör du jämt på torsdagar 15 nov, 2017 21:49 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nej! Jag är ju sjuk... har du inte sett hur jag ser ut i skolan? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: NEEEEEEJ! VARFÖR SKULLE JAG SKOLKA?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: JO! KOMMER DU INTE IHÅG FÖRR IGÅR NÄR JAG STRÖP DIG?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: TRUE! TACK MEN JAG KOMMER ÄNDÅ DÖDA DIG! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Idiot... jag kommer få tag i dig imorgon Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: SLUTA SOVA SÅ VI KAN TRÄFFAS NU! Hej! :3 ZZZZZZZZZzzzzzzz!! ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz!!! PROV I MORŃ! DET KAN DU INTE!! PUSS PUSS! A KOMMER OCKSÅ ATT VARA MED! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! SIMMADIMMA VI MÅSTE SNACKA NU! Tyvär kommer inte ihåg det. Du kommer skolka imorn det vet jag!! Det gör du jämt på torsdagar Nej du ser bara ut som du ser ut varje dag. Visste du att du går konstig.... ![]() And I'm very sorry... for being awesome
15 nov, 2017 21:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: Jag vet det för jag har olika långa ben, hallå!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nej! Jag är ju sjuk... har du inte sett hur jag ser ut i skolan? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: NEEEEEEJ! VARFÖR SKULLE JAG SKOLKA?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: JO! KOMMER DU INTE IHÅG FÖRR IGÅR NÄR JAG STRÖP DIG?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: TRUE! TACK MEN JAG KOMMER ÄNDÅ DÖDA DIG! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Idiot... jag kommer få tag i dig imorgon Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: SLUTA SOVA SÅ VI KAN TRÄFFAS NU! Hej! :3 ZZZZZZZZZzzzzzzz!! ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz!!! PROV I MORŃ! DET KAN DU INTE!! PUSS PUSS! A KOMMER OCKSÅ ATT VARA MED! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! SIMMADIMMA VI MÅSTE SNACKA NU! Tyvär kommer inte ihåg det. Du kommer skolka imorn det vet jag!! Det gör du jämt på torsdagar Nej du ser bara ut som du ser ut varje dag. Visste du att du går konstig.... Jag ser ut som en tråkmåns med galen humor oh dina gifs stör mig 15 nov, 2017 22:45 |
|
Borttagen
|
Game of Thrones börjar konstigt
15 nov, 2017 22:53 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Game of Thrones börjar konstigt Japp. Min första reaktion var "vad har Ally gjort nu då?" Men det fortsätter vara konstigt ganska länge! Varför stava rätt när man kan stava fel? 16 nov, 2017 06:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen