The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ibland vill jag också bara in i boken för att förhindra något som inte är som jag vill ha det! Typ att i andra boken i HOO skulle jag velat komma in i början och bara döda Octavianus med mina bara händer och själv tagit över som Orakel!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag orkar inte heller med denna jobbiga verklighet! Kan vi inte bara sticka till Camp! Jag har en känsla om att vi kommer dit detta året! Det skulle vara så fantastiskt! Men vet de på Camp om att det finns böcker om det? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jo! Jag vill bli erkänd! Men jag är så rädd för monster. Jag hoppas att jag får någon typ av erkännande i samband med pianolektionerna som min mamma tvingar mig att gå på! (den första är om 13 dagar) Skrivet av GinnyHermionePotter: FY!!! Jag ska ut på stan imorgon och jag är så rädd för att någran monster kommer och dödar mig! Kan inte fatta att du är rädd för det! Jag är rädd att jag aldrig blir erkänd av farsan!! Alltså ett monster är en önskan för mig liksom! hoppas du blir erkänd då! alltså jag är så trött på 'verklifheten' att jag gärna slåss mot monster.... antagligen inte...Eller så är Rick en halvgud som blev utsparkad...... Alltså jag vet inte vad jag gör men jag hatar att inte bara kunna fly in i boken. Inte bara läsa utan att var med....... 3 jan, 2017 18:49 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ibland vill jag också bara in i boken för att förhindra något som inte är som jag vill ha det! Typ att i andra boken i HOO skulle jag velat komma in i början och bara döda Octavianus med mina bara händer och själv tagit över som Orakel! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag orkar inte heller med denna jobbiga verklighet! Kan vi inte bara sticka till Camp! Jag har en känsla om att vi kommer dit detta året! Det skulle vara så fantastiskt! Men vet de på Camp om att det finns böcker om det? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jo! Jag vill bli erkänd! Men jag är så rädd för monster. Jag hoppas att jag får någon typ av erkännande i samband med pianolektionerna som min mamma tvingar mig att gå på! (den första är om 13 dagar) Skrivet av GinnyHermionePotter: FY!!! Jag ska ut på stan imorgon och jag är så rädd för att någran monster kommer och dödar mig! Kan inte fatta att du är rädd för det! Jag är rädd att jag aldrig blir erkänd av farsan!! Alltså ett monster är en önskan för mig liksom! hoppas du blir erkänd då! alltså jag är så trött på 'verklifheten' att jag gärna slåss mot monster.... antagligen inte...Eller så är Rick en halvgud som blev utsparkad...... Alltså jag vet inte vad jag gör men jag hatar att inte bara kunna fly in i boken. Inte bara läsa utan att var med....... fattar. Alltsåå jag är mer att jag liksom känner att jag känner karaktärerna och ställena......
3 jan, 2017 18:51 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja, det också! Ibland fantiserar jag om hur jag blir tagen till Camp och får träffa alla fantastiska personer där och allt annat man gör!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ibland vill jag också bara in i boken för att förhindra något som inte är som jag vill ha det! Typ att i andra boken i HOO skulle jag velat komma in i början och bara döda Octavianus med mina bara händer och själv tagit över som Orakel! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag orkar inte heller med denna jobbiga verklighet! Kan vi inte bara sticka till Camp! Jag har en känsla om att vi kommer dit detta året! Det skulle vara så fantastiskt! Men vet de på Camp om att det finns böcker om det? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jo! Jag vill bli erkänd! Men jag är så rädd för monster. Jag hoppas att jag får någon typ av erkännande i samband med pianolektionerna som min mamma tvingar mig att gå på! (den första är om 13 dagar) Skrivet av GinnyHermionePotter: FY!!! Jag ska ut på stan imorgon och jag är så rädd för att någran monster kommer och dödar mig! Kan inte fatta att du är rädd för det! Jag är rädd att jag aldrig blir erkänd av farsan!! Alltså ett monster är en önskan för mig liksom! hoppas du blir erkänd då! alltså jag är så trött på 'verklifheten' att jag gärna slåss mot monster.... antagligen inte...Eller så är Rick en halvgud som blev utsparkad...... Alltså jag vet inte vad jag gör men jag hatar att inte bara kunna fly in i boken. Inte bara läsa utan att var med....... fattar. Alltsåå jag är mer att jag liksom känner att jag känner karaktärerna och ställena...... Fast det är aldrig fel att döda Octavianus! 3 jan, 2017 18:56 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja, det också! Ibland fantiserar jag om hur jag blir tagen till Camp och får träffa alla fantastiska personer där och allt annat man gör!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ibland vill jag också bara in i boken för att förhindra något som inte är som jag vill ha det! Typ att i andra boken i HOO skulle jag velat komma in i början och bara döda Octavianus med mina bara händer och själv tagit över som Orakel! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag orkar inte heller med denna jobbiga verklighet! Kan vi inte bara sticka till Camp! Jag har en känsla om att vi kommer dit detta året! Det skulle vara så fantastiskt! Men vet de på Camp om att det finns böcker om det? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jo! Jag vill bli erkänd! Men jag är så rädd för monster. Jag hoppas att jag får någon typ av erkännande i samband med pianolektionerna som min mamma tvingar mig att gå på! (den första är om 13 dagar) Skrivet av GinnyHermionePotter: FY!!! Jag ska ut på stan imorgon och jag är så rädd för att någran monster kommer och dödar mig! Kan inte fatta att du är rädd för det! Jag är rädd att jag aldrig blir erkänd av farsan!! Alltså ett monster är en önskan för mig liksom! hoppas du blir erkänd då! alltså jag är så trött på 'verklifheten' att jag gärna slåss mot monster.... antagligen inte...Eller så är Rick en halvgud som blev utsparkad...... Alltså jag vet inte vad jag gör men jag hatar att inte bara kunna fly in i boken. Inte bara läsa utan att var med....... fattar. Alltsåå jag är mer att jag liksom känner att jag känner karaktärerna och ställena...... Fast det är aldrig fel att döda Octavianus! så klart det inte är! liksom gör det hur mycket du vill!!
3 jan, 2017 18:57 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag ska döda honom när jag har skrivit klart det här inlägget!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja, det också! Ibland fantiserar jag om hur jag blir tagen till Camp och får träffa alla fantastiska personer där och allt annat man gör!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ibland vill jag också bara in i boken för att förhindra något som inte är som jag vill ha det! Typ att i andra boken i HOO skulle jag velat komma in i början och bara döda Octavianus med mina bara händer och själv tagit över som Orakel! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag orkar inte heller med denna jobbiga verklighet! Kan vi inte bara sticka till Camp! Jag har en känsla om att vi kommer dit detta året! Det skulle vara så fantastiskt! Men vet de på Camp om att det finns böcker om det? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jo! Jag vill bli erkänd! Men jag är så rädd för monster. Jag hoppas att jag får någon typ av erkännande i samband med pianolektionerna som min mamma tvingar mig att gå på! (den första är om 13 dagar) Skrivet av GinnyHermionePotter: FY!!! Jag ska ut på stan imorgon och jag är så rädd för att någran monster kommer och dödar mig! Kan inte fatta att du är rädd för det! Jag är rädd att jag aldrig blir erkänd av farsan!! Alltså ett monster är en önskan för mig liksom! hoppas du blir erkänd då! alltså jag är så trött på 'verklifheten' att jag gärna slåss mot monster.... antagligen inte...Eller så är Rick en halvgud som blev utsparkad...... Alltså jag vet inte vad jag gör men jag hatar att inte bara kunna fly in i boken. Inte bara läsa utan att var med....... fattar. Alltsåå jag är mer att jag liksom känner att jag känner karaktärerna och ställena...... Fast det är aldrig fel att döda Octavianus! så klart det inte är! liksom gör det hur mycket du vill!! Märker hur mycket jag har skrivit om döda! Jag borde lugna ner mig! INGET MER DÖDANDE!!! (Förrutom Octavianus och monster!) 3 jan, 2017 19:04 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag ska döda honom när jag har skrivit klart det här inlägget!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja, det också! Ibland fantiserar jag om hur jag blir tagen till Camp och får träffa alla fantastiska personer där och allt annat man gör!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ibland vill jag också bara in i boken för att förhindra något som inte är som jag vill ha det! Typ att i andra boken i HOO skulle jag velat komma in i början och bara döda Octavianus med mina bara händer och själv tagit över som Orakel! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag orkar inte heller med denna jobbiga verklighet! Kan vi inte bara sticka till Camp! Jag har en känsla om att vi kommer dit detta året! Det skulle vara så fantastiskt! Men vet de på Camp om att det finns böcker om det? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jo! Jag vill bli erkänd! Men jag är så rädd för monster. Jag hoppas att jag får någon typ av erkännande i samband med pianolektionerna som min mamma tvingar mig att gå på! (den första är om 13 dagar) Skrivet av GinnyHermionePotter: FY!!! Jag ska ut på stan imorgon och jag är så rädd för att någran monster kommer och dödar mig! Kan inte fatta att du är rädd för det! Jag är rädd att jag aldrig blir erkänd av farsan!! Alltså ett monster är en önskan för mig liksom! hoppas du blir erkänd då! alltså jag är så trött på 'verklifheten' att jag gärna slåss mot monster.... antagligen inte...Eller så är Rick en halvgud som blev utsparkad...... Alltså jag vet inte vad jag gör men jag hatar att inte bara kunna fly in i boken. Inte bara läsa utan att var med....... fattar. Alltsåå jag är mer att jag liksom känner att jag känner karaktärerna och ställena...... Fast det är aldrig fel att döda Octavianus! så klart det inte är! liksom gör det hur mycket du vill!! Märker hur mycket jag har skrivit om döda! Jag borde lugna ner mig! INGET MER DÖDANDE!!! (Förrutom Octavianus och monster!) haha Otavianus förtjänar det xD Alltså vi skriver typ hela tiden hur mycket vi hatar Octavianus och så där. Om någon som inte har en aning om vem han är sticker in här tror dem väl att vi är skitelaka mot någon som inte är från en bok...........hatar att skriva att Karaktärer är från böcker och inet verklighet för dem är ju verklighet..
3 jan, 2017 19:08 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja! Alla PJO/HoO/ToA-karaktärer finns såklart på riktigt! (tyvärr gäller detta även Octavianus)Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag ska döda honom när jag har skrivit klart det här inlägget!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja, det också! Ibland fantiserar jag om hur jag blir tagen till Camp och får träffa alla fantastiska personer där och allt annat man gör!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ibland vill jag också bara in i boken för att förhindra något som inte är som jag vill ha det! Typ att i andra boken i HOO skulle jag velat komma in i början och bara döda Octavianus med mina bara händer och själv tagit över som Orakel! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag orkar inte heller med denna jobbiga verklighet! Kan vi inte bara sticka till Camp! Jag har en känsla om att vi kommer dit detta året! Det skulle vara så fantastiskt! Men vet de på Camp om att det finns böcker om det? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jo! Jag vill bli erkänd! Men jag är så rädd för monster. Jag hoppas att jag får någon typ av erkännande i samband med pianolektionerna som min mamma tvingar mig att gå på! (den första är om 13 dagar) Skrivet av GinnyHermionePotter: FY!!! Jag ska ut på stan imorgon och jag är så rädd för att någran monster kommer och dödar mig! Kan inte fatta att du är rädd för det! Jag är rädd att jag aldrig blir erkänd av farsan!! Alltså ett monster är en önskan för mig liksom! hoppas du blir erkänd då! alltså jag är så trött på 'verklifheten' att jag gärna slåss mot monster.... antagligen inte...Eller så är Rick en halvgud som blev utsparkad...... Alltså jag vet inte vad jag gör men jag hatar att inte bara kunna fly in i boken. Inte bara läsa utan att var med....... fattar. Alltsåå jag är mer att jag liksom känner att jag känner karaktärerna och ställena...... Fast det är aldrig fel att döda Octavianus! så klart det inte är! liksom gör det hur mycket du vill!! Märker hur mycket jag har skrivit om döda! Jag borde lugna ner mig! INGET MER DÖDANDE!!! (Förrutom Octavianus och monster!) haha Otavianus förtjänar det xD Alltså vi skriver typ hela tiden hur mycket vi hatar Octavianus och så där. Om någon som inte har en aning om vem han är sticker in här tror dem väl att vi är skitelaka mot någon som inte är från en bok...........hatar att skriva att Karaktärer är från böcker och inet verklighet för dem är ju verklighet.. 3 jan, 2017 19:12 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja! Alla PJO/HoO/ToA-karaktärer finns såklart på riktigt! (tyvärr gäller detta även Octavianus) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag ska döda honom när jag har skrivit klart det här inlägget!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja, det också! Ibland fantiserar jag om hur jag blir tagen till Camp och får träffa alla fantastiska personer där och allt annat man gör!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ibland vill jag också bara in i boken för att förhindra något som inte är som jag vill ha det! Typ att i andra boken i HOO skulle jag velat komma in i början och bara döda Octavianus med mina bara händer och själv tagit över som Orakel! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag orkar inte heller med denna jobbiga verklighet! Kan vi inte bara sticka till Camp! Jag har en känsla om att vi kommer dit detta året! Det skulle vara så fantastiskt! Men vet de på Camp om att det finns böcker om det? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jo! Jag vill bli erkänd! Men jag är så rädd för monster. Jag hoppas att jag får någon typ av erkännande i samband med pianolektionerna som min mamma tvingar mig att gå på! (den första är om 13 dagar) Skrivet av GinnyHermionePotter: FY!!! Jag ska ut på stan imorgon och jag är så rädd för att någran monster kommer och dödar mig! Kan inte fatta att du är rädd för det! Jag är rädd att jag aldrig blir erkänd av farsan!! Alltså ett monster är en önskan för mig liksom! hoppas du blir erkänd då! alltså jag är så trött på 'verklifheten' att jag gärna slåss mot monster.... antagligen inte...Eller så är Rick en halvgud som blev utsparkad...... Alltså jag vet inte vad jag gör men jag hatar att inte bara kunna fly in i boken. Inte bara läsa utan att var med....... fattar. Alltsåå jag är mer att jag liksom känner att jag känner karaktärerna och ställena...... Fast det är aldrig fel att döda Octavianus! så klart det inte är! liksom gör det hur mycket du vill!! Märker hur mycket jag har skrivit om döda! Jag borde lugna ner mig! INGET MER DÖDANDE!!! (Förrutom Octavianus och monster!) haha Otavianus förtjänar det xD Alltså vi skriver typ hela tiden hur mycket vi hatar Octavianus och så där. Om någon som inte har en aning om vem han är sticker in här tror dem väl att vi är skitelaka mot någon som inte är från en bok...........hatar att skriva att Karaktärer är från böcker och inet verklighet för dem är ju verklighet.. Jag sa flera gånger på nyårsafton att jag började bli som Dakota för jag drack läsk varje sekund. Då frågade mina föräldrar vem det var och jag sa att det var en kille jag kände för jag vägrade säga det som dödliga tror är sanning!
3 jan, 2017 19:15 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Det händer (ofta) att jag pratar om Leo, Octavianus eller Will Solace hemma och när mamma undrar vem jag pratar om svarar jag: "Mina vänner!"Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja! Alla PJO/HoO/ToA-karaktärer finns såklart på riktigt! (tyvärr gäller detta även Octavianus) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag ska döda honom när jag har skrivit klart det här inlägget!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja, det också! Ibland fantiserar jag om hur jag blir tagen till Camp och får träffa alla fantastiska personer där och allt annat man gör!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ibland vill jag också bara in i boken för att förhindra något som inte är som jag vill ha det! Typ att i andra boken i HOO skulle jag velat komma in i början och bara döda Octavianus med mina bara händer och själv tagit över som Orakel! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag orkar inte heller med denna jobbiga verklighet! Kan vi inte bara sticka till Camp! Jag har en känsla om att vi kommer dit detta året! Det skulle vara så fantastiskt! Men vet de på Camp om att det finns böcker om det? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jo! Jag vill bli erkänd! Men jag är så rädd för monster. Jag hoppas att jag får någon typ av erkännande i samband med pianolektionerna som min mamma tvingar mig att gå på! (den första är om 13 dagar) Skrivet av GinnyHermionePotter: FY!!! Jag ska ut på stan imorgon och jag är så rädd för att någran monster kommer och dödar mig! Kan inte fatta att du är rädd för det! Jag är rädd att jag aldrig blir erkänd av farsan!! Alltså ett monster är en önskan för mig liksom! hoppas du blir erkänd då! alltså jag är så trött på 'verklifheten' att jag gärna slåss mot monster.... antagligen inte...Eller så är Rick en halvgud som blev utsparkad...... Alltså jag vet inte vad jag gör men jag hatar att inte bara kunna fly in i boken. Inte bara läsa utan att var med....... fattar. Alltsåå jag är mer att jag liksom känner att jag känner karaktärerna och ställena...... Fast det är aldrig fel att döda Octavianus! så klart det inte är! liksom gör det hur mycket du vill!! Märker hur mycket jag har skrivit om döda! Jag borde lugna ner mig! INGET MER DÖDANDE!!! (Förrutom Octavianus och monster!) haha Otavianus förtjänar det xD Alltså vi skriver typ hela tiden hur mycket vi hatar Octavianus och så där. Om någon som inte har en aning om vem han är sticker in här tror dem väl att vi är skitelaka mot någon som inte är från en bok...........hatar att skriva att Karaktärer är från böcker och inet verklighet för dem är ju verklighet.. Jag sa flera gånger på nyårsafton att jag började bli som Dakota för jag drack läsk varje sekund. Då frågade mina föräldrar vem det var och jag sa att det var en kille jag kände för jag vägrade säga det som dödliga tror är sanning! 3 jan, 2017 19:18 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Det händer (ofta) att jag pratar om Leo, Octavianus eller Will Solace hemma och när mamma undrar vem jag pratar om svarar jag: "Mina vänner!" Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja! Alla PJO/HoO/ToA-karaktärer finns såklart på riktigt! (tyvärr gäller detta även Octavianus) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag ska döda honom när jag har skrivit klart det här inlägget!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja, det också! Ibland fantiserar jag om hur jag blir tagen till Camp och får träffa alla fantastiska personer där och allt annat man gör!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ibland vill jag också bara in i boken för att förhindra något som inte är som jag vill ha det! Typ att i andra boken i HOO skulle jag velat komma in i början och bara döda Octavianus med mina bara händer och själv tagit över som Orakel! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag orkar inte heller med denna jobbiga verklighet! Kan vi inte bara sticka till Camp! Jag har en känsla om att vi kommer dit detta året! Det skulle vara så fantastiskt! Men vet de på Camp om att det finns böcker om det? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jo! Jag vill bli erkänd! Men jag är så rädd för monster. Jag hoppas att jag får någon typ av erkännande i samband med pianolektionerna som min mamma tvingar mig att gå på! (den första är om 13 dagar) Skrivet av GinnyHermionePotter: FY!!! Jag ska ut på stan imorgon och jag är så rädd för att någran monster kommer och dödar mig! Kan inte fatta att du är rädd för det! Jag är rädd att jag aldrig blir erkänd av farsan!! Alltså ett monster är en önskan för mig liksom! hoppas du blir erkänd då! alltså jag är så trött på 'verklifheten' att jag gärna slåss mot monster.... antagligen inte...Eller så är Rick en halvgud som blev utsparkad...... Alltså jag vet inte vad jag gör men jag hatar att inte bara kunna fly in i boken. Inte bara läsa utan att var med....... fattar. Alltsåå jag är mer att jag liksom känner att jag känner karaktärerna och ställena...... Fast det är aldrig fel att döda Octavianus! så klart det inte är! liksom gör det hur mycket du vill!! Märker hur mycket jag har skrivit om döda! Jag borde lugna ner mig! INGET MER DÖDANDE!!! (Förrutom Octavianus och monster!) haha Otavianus förtjänar det xD Alltså vi skriver typ hela tiden hur mycket vi hatar Octavianus och så där. Om någon som inte har en aning om vem han är sticker in här tror dem väl att vi är skitelaka mot någon som inte är från en bok...........hatar att skriva att Karaktärer är från böcker och inet verklighet för dem är ju verklighet.. Jag sa flera gånger på nyårsafton att jag började bli som Dakota för jag drack läsk varje sekund. Då frågade mina föräldrar vem det var och jag sa att det var en kille jag kände för jag vägrade säga det som dödliga tror är sanning! man känner dem såå väl att dem är det! De bara väntar på att få lära känna oss!!
3 jan, 2017 19:21 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen