Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Jag tog tag i hans axel och gick ett steg närmare honom i en kram baklänges.
21 okt, 2013 19:40
|
|
Borttagen
|
21 okt, 2013 19:41
|
|
Borttagen
|
Jag tappade fotfästet och höll fast i Diegos tröja innan jag kom på fötter igen.
21 okt, 2013 19:44
|
|
Borttagen
|
Jag log lite åt hennes "snubbel".
21 okt, 2013 19:45
|
|
Borttagen
|
"Hörru!" Skrattade jag.
"Var är Hector?"
21 okt, 2013 19:46
|
|
Borttagen
|
"Där du lämnade honom antar jag"
Mumlade jag.
21 okt, 2013 19:48
|
|
Borttagen
|
"Fel." Hördes en mörk röst inifrån buskaget.
Hector steg fram.
21 okt, 2013 19:49
|
|
Borttagen
|
Jag drog mig från Wii.
"Att du aldrig kan lämna någon ifred!"
Morrade jag.
21 okt, 2013 19:50
|
|
Borttagen
|
21 okt, 2013 19:51
|
|
Borttagen
|
21 okt, 2013 19:52
|
Du får inte svara på den här tråden.