Djurklanerna Prs mellan Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Djurklanerna Prs mellan Mily och Niela
|
Borttagen
|
" vi borde begrava Myia " sa Aurora hon skulle begrava en av sina systrar om hon hade några och en av dom dog.
15 dec, 2013 22:22
|
|
Borttagen
|
''ja men var ?''frågade Lou som hade lyckats sluta gråta
15 dec, 2013 22:27
|
|
Borttagen
|
" Vart gillade Myia att vara ? " frågade Aurora hon tänkte göra allt för att få Myias systrar att inte ge upp.
15 dec, 2013 22:28
|
|
Borttagen
|
Lou började att gråta igen hon lyfte upp Myia & började att gå
15 dec, 2013 22:31
|
|
Borttagen
|
Aurora följde efter och la en hand på Lous axel
" jag tycker vi ska hämta dina andra systrar " sa Aurora
15 dec, 2013 22:32
|
|
Borttagen
|
''jag vet men ska till ett stäle som jag vet att Myia alltid älskat'' sa Lou & gick till ett stort träd
15 dec, 2013 22:38
|
|
Borttagen
|
Aurora såg på trädet hon såg sedan på Lou
15 dec, 2013 22:40
|
|
Borttagen
|
snön fortsate att komma Lou la ner myia på marken & började att yla sitt medelande till de andra systrarna det dröjde inte länge fören de alla var där
''Myia...'' lyckades systrarna säga men inget mer de alla började att gråtta
15 dec, 2013 22:44
|
|
Borttagen
|
" Kom ihåg Myia ville inte det här hon vill inte heller se sina systrar ledsna " sa Aurora och försökte göra allt för att trösta dom.
15 dec, 2013 22:46
|
|
Borttagen
|
Mirai gav till ett sorgligt ylande sen började Hinata & sist Lou att yla tårarna föll från deras kinder.
Hinata började att fixa en grop
''vi ska alltid minnas dig Myia... för vi kommer alltid att älska dig'' sa Mirai & grät mest av alla. när gropen var klar begravde de Myia
''jag önskade att vi kunde ha fått lite längre tid tillsamans vi skulle ju leka tillsamans jag lovade dig men fick aldrig chansen ... '' sa Lou & grät
15 dec, 2013 22:57
|
Du får inte svara på den här tråden.