Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Är jag det? .." han suckar och stönar. "Säg inte så" mumlar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 23 jul, 2013 00:05 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jag lovade att inte säga det högt bland folk, här lovade jag inget." skrattar hon lätt fram.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 23 jul, 2013 00:29 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Mh, just det..."mumlar han lite surt men ler endå efter en stund.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 23 jul, 2013 00:31 |
|
Vildvittra
Elev |
"Gillar du det inte?" sa Kestra oroligt och hennes glada min försvann.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 23 jul, 2013 12:13 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Jo, det gör jag, men jag är bara inte riktigt..van vid sådana saker.." svarar D'Tan ärligt.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 23 jul, 2013 14:56 |
|
Vildvittra
Elev |
"Van vid vadå?" sa Kestra oförstående och betraktar honom med mjuk blick.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 24 jul, 2013 13:59 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Att höra något tala så till mig." svarar han.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 24 jul, 2013 14:46 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jaha...." sa Kestra tveksamt och slätade sakta till hans hår, "Men du har inget emot det?" frågar hon igen.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 24 jul, 2013 15:29 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Inte när du gör det..om det gör dig glad så klart." svarar D'Tan med ett litet leende.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 24 jul, 2013 18:16 |
|
Vildvittra
Elev |
"Det gör det, tack." säger hon och kramar om honom hårt och intensivt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 24 jul, 2013 19:08 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen