Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Corazon
Elev |
Pappas försök till att vara rolig:
Pappa:I vilken saga används mest toalettpapper? Jag:Nå, vilken? Pappa:Alibaba och de fyrtio rövarna såklart! Spoiler: Tryck här för att visa!
18 dec, 2015 20:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: "Snygga dina bröst ser ut idag!" -Min chef/kollega. Lul. Men tackar :p Till skillnad från igår eller O_o 18 dec, 2015 20:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: "Snygga dina bröst ser ut idag!" -Min chef/kollega. Lul. Men tackar :p Till skillnad från igår eller O_o Visade väl inte upp dom så mycket kanske, hade rätt urringat idag men venne xD 18 dec, 2015 23:15 |
|
Kola
Elev |
Vår mentor skulle sätta på låten "Jag vill vara din, Margareta".
"Vem ska sjunga?" - mentor "Jag vet inte, den som sjunger?" - klasskompis Jag och Alice bråkade om vems farmor som gjorde bäst köttbullar. "Min, helt klart" - Alice "Nej min är bättre" - Jag "Min är död" - Hermione Ginger (Vi alla skrattade åt det, så det är lugnt) "Jag sa det för att du sa det annars sa jag det inte" - Min kloka farmor Farmor skulle räkna upp åttans tabell: "8... 64... 32..." "Varför står det sås ute på balkongen?" - Jag "Det är mitt andra kylskåp" - farmor Farfar och jag pratar om skolan, att vi lär oss onödiga saker. "Ja, det som är viktigast är ju ändå grekisk mytologi" - utbrister han plötsligt Jag frågade farmor vart hon hade fått sin gran. "Man får väl inte en gran - Farmor, tyst en stund. "Men nu var det så att jag fick den där" "Vet du vilken skola jag går på?" - Jag "Omega" - farmor "Nej, Alpha" - jag "Jag vet, jag skojade bara. Gunnar vet du vilken skola Julia går på?" - farmor "Omega" - farfar "Nej dummer, Alpha" - farmor "Jag ska nog inte bli en sån där rymdtant" - klasskompis om forskare that's all I got to say 19 dec, 2015 11:34 |
|
Elinaey
Elev |
Min kompis skulle skapa en användare på ett spel, och så står det :mailadress.
Hon: vaddå, ska jag skriva in MIN mailadress? 19 dec, 2015 12:25 |
|
Lollo Granger
Elev |
Vi skulle sjunga "All I want for Christmas you" i skolan en klasskompis sjöng: all I want for christmas glue
20 dec, 2015 10:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lollo Granger: Vi skulle sjunga "All I want for Christmas you" i skolan en klasskompis sjöng: all I want for christmas glue Morris xD 20 dec, 2015 10:39 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
20 dec, 2015 15:15 |
|
Missy The Timelady
Elev |
"Vi heter Nicole & co!" - Nicci
*När killarna ser namnet* "Jag vill beställa en 'Nicole & co' tack" - en i klassen ![]()
21 dec, 2015 16:36 |
|
Asked Calmly
Elev |
21 dec, 2015 16:37 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen