Arvtagaren privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Arvtagaren privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
1 sep, 2013 19:29 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag kastar, och träffar
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 19:29 |
|
ginny 23
Elev |
1 sep, 2013 19:31 |
|
Queen Boo
Elev |
som vanligt när jag strider, tänker jag inte. Jag bara handlar, det går alltid bäst så. För om jag skulle tänka nu, skulle jag tänka att det var den som varit min vän jag försökte döda. Nu är det bara en fiende. Två fienden, som ska dö.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 19:33 |
|
ginny 23
Elev |
1 sep, 2013 19:36 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag låter pilen sitta kvar, och skjuter en pil mot den andra. Den träffar. Jag skjuter snabbt en till mot drakens huvud.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 19:38 |
|
ginny 23
Elev |
Den missar med flera centimeter. Det är mycket om man är alv. Jag skjuter igen. Den träffar på ett ställe på Sayns huvud där han har tappat ett fjäll.
1 sep, 2013 19:41 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag blir rasande och höjer svärdet. Sayn flyger tätt inpå den andra draken, jag hugger mot en av ryttarna, jag vet inte vem, och träffar i magen
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 20:16 |
|
ginny 23
Elev |
1 sep, 2013 20:23 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag skrattar när den ena försvinner. Bar en kvar. Jag hugger den också, ett dödande hugg.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 20:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen