Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Ida S
![]() AW MY GROUP HUG GIF TWIN självklart jag har varit kvar! jag minns att ESFD var en av de första ff'sen jag läste, eller jag snubblade rätt sagt över den på ff.net när jag precis hade upptäckt hemsidan. jag tyckte den var mysig, men läste inte så mycket. senare så snubblade jag över den på mugglis och blev så glad över att den fanns här, och jag minns fortfarande när jag satt och gapskrattade över precis allt när jag läste igenom den. AH WELL I STILL DO. och jag fattar fortfarande inte att jag är så bra vän med författaren då jag är ett stort ESFD fan. :' 11 aug, 2012 20:19 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Tänker ge 3 kramar..
Först till Nevilleoo för att du och jag haft våra duellstunder Sen till Quidditch och -Patronus- för att jag haft underbara dueller med er också Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 11 aug, 2012 20:25
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-12 kl. 15:31
|
|
Freja
Elev |
Ida S, tack så mycket ♥
Everything is Dramione and nothing hurts. 11 aug, 2012 20:34 |
|
Borttagen
|
Ida S;
![]() Du är helt asdfggjjklshsgsawesome dude okkkkkkk? Jag älskar dig och din fanfiction något enormt för att du får mig att må bra. Du är bäst helt enkelt ♥ 11 aug, 2012 20:36 |
|
MissLollo
Elev |
11 aug, 2012 20:40 |
|
Borttagen
|
11 aug, 2012 20:45 |
|
dillen99
Elev |
Taack!Allizonzki ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 11 aug, 2012 20:50 |
|
-Patronus-
Elev |
11 aug, 2012 20:55 |
|
Ginny00
Elev |
11 aug, 2012 21:03 |
|
Ida S
Lärare |
![]() Skrivet av scarhead: Ida S ![]() AW MY GROUP HUG GIF TWIN självklart jag har varit kvar! jag minns att ESFD var en av de första ff'sen jag läste, eller jag snubblade rätt sagt över den på ff.net när jag precis hade upptäckt hemsidan. jag tyckte den var mysig, men läste inte så mycket. senare så snubblade jag över den på mugglis och blev så glad över att den fanns här, och jag minns fortfarande när jag satt och gapskrattade över precis allt när jag läste igenom den. AH WELL I STILL DO. och jag fattar fortfarande inte att jag är så bra vän med författaren då jag är ett stort ESFD fan. :' ![]() I'M BLUSHING. I LURF YOU. ![]() Skrivet av Borttagen: Ida S; ![]() Du är helt asdfggjjklshsgsawesome dude okkkkkkk? Jag älskar dig och din fanfiction något enormt för att du får mig att må bra. Du är bäst helt enkelt ♥ ASfjklafjkbfjak ♥ ♥ ![]() ![]() "we live together, and harry does all the cooking." 11 aug, 2012 21:15 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen